Jagdpanzer IV/70
Kierowca zamiata, robi to na postoju.
W armii niemieckiej jest najlepsza organizacja na świecie, dlatego co i rusz wygrywają jakąś wojnę światową.
W armii niemieckiej jest najlepsza organizacja na świecie, dlatego co i rusz wygrywają jakąś wojnę światową.
Never in the field of human conflict has so much been owed by so many to so few...
Premier Winston Churchill, 20 sierpnia 1940 r.
...and for so little.
Porucznik pilot Michael Appleby, dzienny żołd 14 szylingów i 6 pensów
Premier Winston Churchill, 20 sierpnia 1940 r.
...and for so little.
Porucznik pilot Michael Appleby, dzienny żołd 14 szylingów i 6 pensów
- Teufel
- Legatus Legionis
- Posty: 2424
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 15:55
- Lokalizacja: Stadt Thorn/Festung Posen
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 53 times
Ploesti wzięte, zakłady z syntetycznym paliwem spalone, wszędzie rzeź i pożoga narodu niemeickiego i myslisz Andy, że pancerniacy mogą robić czeste przestoje? Przy uruchamianiu silnika spalanie jakże cennego paliwa wzrasta kilkukrotnie
Myslę, ze raczej wyjatkowo silny wiatr zgrabnie zgarnia śnieżyk z pojazdu
Myslę, ze raczej wyjatkowo silny wiatr zgrabnie zgarnia śnieżyk z pojazdu
I tak może być. Austriackiemu kapralowi wiatr w oczy wieje. A chciał tak dobrze!
Never in the field of human conflict has so much been owed by so many to so few...
Premier Winston Churchill, 20 sierpnia 1940 r.
...and for so little.
Porucznik pilot Michael Appleby, dzienny żołd 14 szylingów i 6 pensów
Premier Winston Churchill, 20 sierpnia 1940 r.
...and for so little.
Porucznik pilot Michael Appleby, dzienny żołd 14 szylingów i 6 pensów
- Raleen
- Colonel Général
- Posty: 43394
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 14:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3966 times
- Been thanked: 2526 times
- Kontakt:
Austriacki kapral zaszedł dalej niż niemiecki cesarz, przynajmniej na zachodzieAndy pisze:I tak może być. Austriackiemu kapralowi wiatr w oczy wieje. A chciał tak dobrze!
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.
Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
Raleen pisze: Austriacki kapral zaszedł dalej niż niemiecki cesarz
To fakt. Cesarz nie osiągnął nirwany wraz żoną i ulubionym pieskiem, racząc się cyjankiem.
Never in the field of human conflict has so much been owed by so many to so few...
Premier Winston Churchill, 20 sierpnia 1940 r.
...and for so little.
Porucznik pilot Michael Appleby, dzienny żołd 14 szylingów i 6 pensów
Premier Winston Churchill, 20 sierpnia 1940 r.
...and for so little.
Porucznik pilot Michael Appleby, dzienny żołd 14 szylingów i 6 pensów
- Raleen
- Colonel Général
- Posty: 43394
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 14:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3966 times
- Been thanked: 2526 times
- Kontakt:
Na wodę tzn.? Przepraszam jeśli wyjdę na niekumatego, zawsze bierz poprawkę, że ja raczej nie sklejam (kiedyś mi się jeden samolot Łoś trafił i może coś jeszcze, ale to wszystko ).
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.
Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
O napęd chodzi, Rysiu. Kolega sugeruje, że pojazd ma w baku wodę ognistą.
A, i jeszcze rozwiązałem ten problem:
A, i jeszcze rozwiązałem ten problem:
Jak zamiatają, to nie wyłączają silnika, tylko zostawiają go na tzw. martwym biegu. W Panzerwaffe wygląda to tak, że wrzuca się luz, a trupem ładowniczego dociska się pedał gazu, żeby obroty nie spadały i silnik nie zgasł. Czysta oszczędność. Cytując klasyczkę: "Niemcy to taki sprytny naród, że potrafią zrobić coś z niczego".myslisz Andy, że pancerniacy mogą robić czeste przestoje? Przy uruchamianiu silnika spalanie jakże cennego paliwa wzrasta kilkukrotnie
Never in the field of human conflict has so much been owed by so many to so few...
Premier Winston Churchill, 20 sierpnia 1940 r.
...and for so little.
Porucznik pilot Michael Appleby, dzienny żołd 14 szylingów i 6 pensów
Premier Winston Churchill, 20 sierpnia 1940 r.
...and for so little.
Porucznik pilot Michael Appleby, dzienny żołd 14 szylingów i 6 pensów
- Raleen
- Colonel Général
- Posty: 43394
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 14:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3966 times
- Been thanked: 2526 times
- Kontakt:
Tzn. ma silnik na benzynę czy na spirytus (albo coś w tym stylu), bo rozumiem że nie na ropę?
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.
Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
Na trofiejnyj spirytus. Na benzynę i ropę nie może mieć, bo jak pisałem, Ploesti i wytwórnie syntetycznego ersatzu szlag trafił, a kapral tego nie przewidział i sądził, że niemiecki czołg pojedzie na słynnej Sile Woli Ubermenschów, tak pięknie pokazanej w filmach Freulein Leni R.
Never in the field of human conflict has so much been owed by so many to so few...
Premier Winston Churchill, 20 sierpnia 1940 r.
...and for so little.
Porucznik pilot Michael Appleby, dzienny żołd 14 szylingów i 6 pensów
Premier Winston Churchill, 20 sierpnia 1940 r.
...and for so little.
Porucznik pilot Michael Appleby, dzienny żołd 14 szylingów i 6 pensów