Własne żetony do SL
- Wojpajek
- Captain
- Posty: 934
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 15:59
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 1 time
Skany żetonów do gier SL/ASL można znaleść na stronie http://www.isimulacrum.com/Scans.php
Są one jednak nie najlepszej jakości....
JUż lepszym wyjściem jest chyba próba ściągnięcia żetonów z engina Vassal- jednak nie wiem jakiej one są jakości po wydrukowaniu.
Ja się przymierzam powoli do zrobienia żetonów do SL... ale to jeszcze trochę czasu zajmie nim podejmę się tego.
Są one jednak nie najlepszej jakości....
JUż lepszym wyjściem jest chyba próba ściągnięcia żetonów z engina Vassal- jednak nie wiem jakiej one są jakości po wydrukowaniu.
Ja się przymierzam powoli do zrobienia żetonów do SL... ale to jeszcze trochę czasu zajmie nim podejmę się tego.
- Grohmann
- Starosta
- Posty: 898
- Rejestracja: środa, 4 stycznia 2006, 22:39
- Lokalizacja: Szczecin
- Been thanked: 2 times
Dla mnie wielkim rozczarowaniem jest brak tygrysa w podstawce - normalnie nie mogłem uwiezryć, że go nie ma
A same żetony ciężko wyjmuje się z ramek - często jakaś cześć przywiera i sie rwie - ehh.
A co do dodatkowych żetonów to chyba trzeba by tez jakies dodatkowe przepisy zawrzeć, czy modyfikatory.
A same żetony ciężko wyjmuje się z ramek - często jakaś cześć przywiera i sie rwie - ehh.
A co do dodatkowych żetonów to chyba trzeba by tez jakies dodatkowe przepisy zawrzeć, czy modyfikatory.
-
- Sergent
- Posty: 124
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 19:02
- Lokalizacja: Warszawa
Ale wrocmy do pytania.
Nowe zetony do Squad Leadera, czystego systemu wydanego po polsku bez zadnych dodatkow.
Zamierzam sie za to wziasc, czytalem pobieznie ASL, Cross og Iron i nie podoba mi sie dodatkowa, moim zdaniem niepotrzeba komplikacja.
SL wystarczajaco dokładnie ukazuje pole walki. Wczoraj np dyskutowałem z byłym dowodca plutonu rozpoznawczego i wcale nie podzielal watpliwosci na temat zbyt slabych rkmow i dział.
W SL denerwujace jest w pewnym momencie jedno: nie ma Tygrysa, Su -100, Sdkfzta z 75mm itp.
Ale ten problem mozna łatwo przeskoczyc robiac zetony, ustalajac modyfikator pancerza i wprowadzajac nowe armaty do tabelki walki WB no i cene w punktach nowego WB.
Chciałby to przedyskutowac na forum, sa chetni?
Nowe zetony do Squad Leadera, czystego systemu wydanego po polsku bez zadnych dodatkow.
Zamierzam sie za to wziasc, czytalem pobieznie ASL, Cross og Iron i nie podoba mi sie dodatkowa, moim zdaniem niepotrzeba komplikacja.
SL wystarczajaco dokładnie ukazuje pole walki. Wczoraj np dyskutowałem z byłym dowodca plutonu rozpoznawczego i wcale nie podzielal watpliwosci na temat zbyt slabych rkmow i dział.
W SL denerwujace jest w pewnym momencie jedno: nie ma Tygrysa, Su -100, Sdkfzta z 75mm itp.
Ale ten problem mozna łatwo przeskoczyc robiac zetony, ustalajac modyfikator pancerza i wprowadzajac nowe armaty do tabelki walki WB no i cene w punktach nowego WB.
Chciałby to przedyskutowac na forum, sa chetni?
-
- Sergent
- Posty: 124
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 19:02
- Lokalizacja: Warszawa
T34 - 85 Mod pancerza 0 Skutecznosc armaty WB przód 7 Cena: ???
Pantera Mod pancerza +2 Skutecznosc armaty WB przód 8 Cena: ???
Tygrys I Mod pancerza +2 Skutecznosc armaty WB przód 8 Cena: ???
Sdkfz z krótkolufowa 75 mm (KwK 75mm L/24) cena: 90-100 ???
Su - 85 Mod pancerza 0 Skutecznosc armaty WB przód 7 Cena: ???
Su - 100 Mod pancerza 0 Skutecznosc armaty WB przód 8 Cena: ???
to mozna ustalic na poczatek.
Pantera Mod pancerza +2 Skutecznosc armaty WB przód 8 Cena: ???
Tygrys I Mod pancerza +2 Skutecznosc armaty WB przód 8 Cena: ???
Sdkfz z krótkolufowa 75 mm (KwK 75mm L/24) cena: 90-100 ???
Su - 85 Mod pancerza 0 Skutecznosc armaty WB przód 7 Cena: ???
Su - 100 Mod pancerza 0 Skutecznosc armaty WB przód 8 Cena: ???
to mozna ustalic na poczatek.
-
- Sergent
- Posty: 124
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 19:02
- Lokalizacja: Warszawa
Sorki, że jeszcze nie zamieściłem tych charakterystyk. Tworzę zestawienie całościowe, coby ująć całość danego wozu.
Zmiany w walkach czołgów w CoI są wręcz kosmetyczne, ale urealniające pole walki i jednak ułatwiające grę. Drobnostki, ale jednak ważne: ruch do tyłu, żeton wieży, dowódca czołgu w otwartym włazie, modyfikatory pancerza na żetonie.
Sądzę, że jednak warto je stosować.
Zmiany w walkach czołgów w CoI są wręcz kosmetyczne, ale urealniające pole walki i jednak ułatwiające grę. Drobnostki, ale jednak ważne: ruch do tyłu, żeton wieży, dowódca czołgu w otwartym włazie, modyfikatory pancerza na żetonie.
Sądzę, że jednak warto je stosować.