Własne żetony do SL

Planszowe gry historyczne (wojenne, strategiczne, ekonomiczne, symulacje konfliktów) dotyczące II wojny światowej.
Filipowicz
Sergent
Posty: 124
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 19:02
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filipowicz »

Kosmetyczne nie są na pewno, na pewno tez są bardziej realne. Ale czy warto komplikować?
Piechur
Caporal
Posty: 68
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 19:01
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Piechur »

W tym wypadku według mnie warto.
Oto co spłodziłem:
Poj Pancerz PR Uzb. Gł. Uzb.pom uwagi
I -3 18 8 m.
II D -2/-3 16 20L(4) /2 m.
II F -2/-3 15 20L(4) /2 m.
LYNX -3 18 20L(4) /2 m.
III D -1 14 37L(4) 4/4
III E -1 14 50 4/2
III J 0/-1 13 50L 4/2
III L +1/0 13 50L 4/2
III M. +1/-1 13 75* 4/2
35 t -2/-3 16 37(4) 4/2
38 t (s) -3 17 20L(4) 4/2 2
38 t -2/-3 16 37(4) 4/2
IV C -1/-3 14 75* /2 B
IV D -1/-2 14 75* 4/2
IV E 0/-1 14 75* 4/2
IV F1 0/-1 14 75* 4/2
IV F2 0/-1 14 75 4/2
IV H +1/-1 13 75L 4/2
V D +3/0 15 75LL /2 D
V G +3/0 15 75LL 4/4 D
Tiger I +2/+1 13 88L 4/2 D
Tiger II +4/+1 12 88LL 4/2 D
PzJagd I -5/-5* 17 47L m. 2
PzJagd II D -4/-4* 15 75L m. 2
PzJagd II M. -2/-4* 16 75L 2
JagdPz IV G +3/-1 13 75L 4 m.
JagdPz IV L70 +3/-1 12 75LL 4 m.
JagdPz V +3/-1 15 88LL 4
JagdPz VI +5/+1 12 128L 4 D
Elefant +5/+1 8 88LL 4 D
Nashorn -1/-3 14 88LL 2
Hetzer +3/-2 13 75L 2
Stg III B 0/-1 14 75* m.
Stg III F 0/-1 13 75 2 m.
Stg III G 0/-1 13 75L 4/4 m.
Stg III G 0/-1 13 105* 4/2 B
Sdkfz 222 -5 30 20L(6) 2 m. 2
Sdkfz 233 -4/-5 33 75*
Sdkfz 231 -4/-5 35 20L(6) 2 2
Sdkfz 234/1 -1/-3 35 20L(6) 2 2
Sdkfz 234/2 -1/-3 34 50L 2
Sdkfz 234/3 -1/-3 34 75*
Sdkfz 234/4 -1/-3 33 75L

T 26 S -2/-3 12 45L /2
T 37 A -4 19 /6 m.
T 40 -4 18 /8(12,7) m.
T 40 A -3 16 20L(6) /2 m. 2
T 50 -1 19 45L /2 m.
T 60 -3 17 20L(6) /2 m. 2
T 70 +1/-3 16 45L /2 m.
BT 5 -4 22 45L /2 m.
BT 5 A -4 22 76* /2 m. B
BT 7 -3/-4 22 45L /2
BT 7 A -3/-4 22 76* /2
BT 7 M. -3/-4 22 76* 4/2
T 34/76 A 0 17 76 4/2
T 34/76 B +1/0 17 76L 4/2
T 34/76 C +1/0 16 76L 4/2
T 43 +2/0 16 76L 4/2
T 34/85 +1/0 16 85L 4/2
T 28 B -1/-2 11 76* 4x2/2 D
T 28 C +1/0 11 76* 4x2/2 D
T 35 -1/-2 10 45L/76* 8/2 D
KW I 0 12 76 4/2x2
KW I A +2/+1 12 76L 4/2x2
KW I C +3/+2 11 76L 4/2x2
KW II A +2/+1 9 152* 4/ x2
KW 85 +2/+1 13 85L 4/2x2
JS I +2 13 85L 2/6x2
JS I +2 13 100L 2/6x2
JS II +2 13 122L 2/6x2
JS III +5/+2 13 122L 2/6
SU 37 -2/-4 15 37L(8) m. 2
SU 37/2 -2/-4 15 37L(16) m. 4
SU 45 -3/-5 12 45L
SU 57 -4* 13 57LL m. 2
SU 76 -2/-3* 15 76L m. 2
SU 76 -2/-3 15 76L m.
SU 76 M. -1/-3* 14 76L m. 2
SU 76 M. -1/-3 14 76L m.
SU 85 +1/0 18 85L
SU 100 +2/0 17 100L
SU 122 0 16 122*
SU 122 +1/0 15 122L
SU 152 +1/0 12 152*
JSU 122 +3/+2 13 122L D
JSU 152 +3/+2 12 152 D

Oznaczenia w tabeli:
Nazwa wozu - zgodnie z terminologią SL
Pancerz - liczba przed kreską = pancerz z przodu, po kresce = z boku i z tyłu, * = nie opancerzony tył pojazdu
Uzbrojenie główne - np. 20 = kaliber, (4) równoważnik przy strzelaniu do piechoty, * działo o słabszej celności przy strzelaniu powyżej 6 hexów, L = działo o lepszej celności, LL - jeszcze lepsza celność,
Uzbrojenie dodatkowe - liczba przed kreską = siła ognia KM w kadłubie, za kreską = siła ognia KM w wieży,
2x2 = KM-y z przodu i z tyłu wieży
Uwagi - m. = cel mały +1 do rzutu na trafienie, D = cel duży +3 do rzutu na trafienie, B = działo używa tylko amunicji burzącej, 2 = dwa strzały w swojej turze.
Awatar użytkownika
Wojpajek
Captain
Posty: 934
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 15:59
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Post autor: Wojpajek »

Zasady do SL ze wszystkich dodatków są dostępne w necie.
Piechurze- dziękuję za zamieszczenie tego spisu. Jak się wyprostuje na uczelni będe ciągnął dalej sprawę Czerwonej Barykady w weersji SL.
Piechur
Caporal
Posty: 68
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 19:01
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Piechur »

jak ktoś będzie robił żetony to niech o mnie nie zapomni. Chętnie zapłacę.
ODPOWIEDZ

Wróć do „II wojna światowa”