Koleje na froncie galicyjskim - sierpień 1914 r.

Planszowe gry historyczne (wojenne, strategiczne, ekonomiczne, symulacje konfliktów) dotyczące I wojny światowej i okresu międzywojennego.
Awatar użytkownika
Karel W.F.M. Doorman
Admiraal van de Vloot
Posty: 10570
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 16:24
Lokalizacja: lichte kruiser HrMs "De Ruyter"
Has thanked: 2101 times
Been thanked: 2829 times

Koleje na froncie galicyjskim - sierpień 1914 r.

Post autor: Karel W.F.M. Doorman »

Wynalazłem następujące, istotne dla gry dane, które pozwalają mi stwierdzić kolejne błędy w odwzorowaniu sieci kolejowej.
Czerwonym kolorem jak jest, niebieskim jak być powinno.

Koleje austro-węgierskie:
:arrow: przepustowość magistrali - 32 pary pociągów na dobę,
:arrow: przepustowość jednotorówki: - 16 par pociągów na dobę.

Ale uwaga:
:arrow: linia (Ostrava) Kraków - lwów - Czeriowce (nie jestem pewien, czy autor się nie myli, wg moich informacji dwutorówka do Lwowa, dalej jednotorówka) - podobno 4x przepustowość na jednotorówce (wychodziłoby aż 64 pary pociągów na dobę, chyba, że czegoś nie rozumiem).
:arrow: linia Nowy Sącz - Stróże - Zagórz - Chyrów - Sambor - Kołomyja - Czerniowce przepustowość 3 x jak jednotorówka (z tym, ze linia biegła w terenie górskim i podgórskim i tylko odcinkami była magistralna).

Rosja:
:arrow: linia magistralna Smoleńsk - Brześć - Łuków - Lublin

Na mojej mapie wprawdzie z Łukowa do Parczewa magistrala, ale dalej do Lublina tylko jednotorówka. DO POPRAWY!!!

Przepustowość linii to 33 pary pociągów na dobę.

:arrow: linia magistralna Homel - Brześć Chełm (do Kolei Nadwiślańskiej)

Na mojej mapie Galicji błędnie jednotorówka, choć na mapie kolejowej już magistrala.

Przepustowość linii to 28 par pociągów na dobę.

:arrow: Kijow - Sarny - Kowel

Linia występuje wyłącznie na mapie kolejowej - zgodnie z rzeczywistością jednotorowa.

Przepustowość linii to 16 par pociągów na dobę.

:arrow: Kijów - Równe - Kowel - Chełm Lublin - do Kowla magistralna, z Kowla do Chełma jednotorowa

Na mapie Galicji tak, jak w rzeczywistości.

Przepustowość linii do Kowla 40 par pociągów, z Kowla do Chełma 13 par pociągów na dobę.

:arrow: linia magistralna Kijów - Żmerynka - Wołoczyska - granica

Na mapie Galicji jednotorówka, na mapie kolejowej też.

Przepustowość linii 40 par pociągów.

:arrow: Jednotorówka Czerkasy - Wapniarka - Żmerynka - Mohylów - Nowosielce - (Czerniowce). Linia Zadniestrzańska.

Na mapach Galicji i kolejowej jest tak, jak być powinno.

Przepustowość linii 32 pary pociągów :!: :shock: .

:arrow: Kijów - Płoskirów - Jarmolińce - (Kamieniec Podolski) - od Płoskirowa do Jaromiliniec jednotorówka w budowie, do Kamieńca nie doprowadzona.

Na mapie Galicji i kolejowej brak linii z Płoskirowa do Jarmoliniec.

Kolej w budowie, częściowo czynna, 4 pociągi na dobę.
Follow me!
Kontradmirał Karel Doorman do swoich podwładnych, Morze Jawajskie, 27 lutego 1942 roku.
Awatar użytkownika
Grohmann
Starosta
Posty: 898
Rejestracja: środa, 4 stycznia 2006, 22:39
Lokalizacja: Szczecin
Been thanked: 2 times

Post autor: Grohmann »

Jenerale a mógłbyś podać źródło tej wiedzy ?

Interesuje mnie to głownie pod kątem Tannenbergu.
Get the graal or die tryin.
Awatar użytkownika
Karel W.F.M. Doorman
Admiraal van de Vloot
Posty: 10570
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 16:24
Lokalizacja: lichte kruiser HrMs "De Ruyter"
Has thanked: 2101 times
Been thanked: 2829 times

Post autor: Karel W.F.M. Doorman »

Grohmann pisze:Jenerale a mógłbyś podać źródło tej wiedzy ?

Interesuje mnie to głownie pod kątem Tannenbergu.
Muszę sobie przypomnieć, gdzie to było i zapodam linkę.
Follow me!
Kontradmirał Karel Doorman do swoich podwładnych, Morze Jawajskie, 27 lutego 1942 roku.
ODPOWIEDZ

Wróć do „I wojna światowa i dwudziestolecie międzywojenne”