Strategie

Forum historyczno-wargamingowe
Teraz jest niedziela, 19 listopada 2017, 08:40

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: niedziela, 3 czerwca 2007, 12:56 
Tat-Aluf

Dołączył(a): wtorek, 9 maja 2006, 12:09
Posty: 3643
Lokalizacja: Karak Edinburgh
Co prawda obecnie mozna ich wystawiać w armii Eldarów, ale fluffowo to osobny 'twór'. Nikt nie wie skąd pochodzą, gdzie tak naprawdę mieszkają. Mogą występować w Craftwolrdach, na planetach Exodytów a nwet w Gomorrze. Zdarzały się przypadki, że Arlekini przewozili do Dark Eldarów ludzi złapanych przez Eldarów, by mroczni kuzyni mogli swymi torturami ukrać Mon-Keigh. Profes79 - nie daj się złapać na obecną propagandę antyfluffową GW :wink:

_________________
Kontakt tylko na maila


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 4 czerwca 2007, 16:04 
Censor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Posty: 18450
Lokalizacja: Warszawa
Nie zebym sie czepial kadrinazi - ale to jest wlasnie to co nazywam propaganda antyflufowa...

Cytuj:
Zdarzały się przypadki, że Arlekini przewozili do Dark Eldarów ludzi złapanych przez Eldarów, by mroczni kuzyni mogli swymi torturami ukrać Mon-Keigh


to jakies mombo jombo z 3 edycji...

Cytuj:
Mon-Keigh


a to to ju nie aberracja to dramat z 3 edyxji ;([/quote]

_________________
http://waristheh-word.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 4 czerwca 2007, 17:39 
General
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 25 kwietnia 2006, 08:30
Posty: 5332
Lokalizacja: Warszawa
Ja nie dyskutuje :) Moja znajomosc ze swiatem WH40K jako takim datuje sie od czasow Chaos Gate, ale w ortoczke fabularna zaczalem sie zaglebiac jakies pol roku temu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 4 czerwca 2007, 18:21 
Tat-Aluf

Dołączył(a): wtorek, 9 maja 2006, 12:09
Posty: 3643
Lokalizacja: Karak Edinburgh
AWu, ale o so chodzi :wink: ?
Faktem jest, że historia z imperialnym gubernatorem pochodziła z 3 edycji (jak większośc dobrych historii ze świata W40k) - ok.
Ale określenie 'mon-keigh' na rasę ludzką jak najbardziej przeżyło w 4 edycji. Dwa przykłady spod ręki:
Yreisis activated his wings and soared high in the air, his keening sword held out wide as he swooped down upon the human front line. The mon keigh would learn well this day that the world of El-hassar belonged to Eldar [WD 323, str. 25]

Three Aspect Warriors remained positoned around Ela, cutting down any of the mon'keigh that were pressed towards them by the weight of the crowd... [ CS Goto, Tears of Blood (w:) Tales from the Dark Millenium, Notthingam 2006]

_________________
Kontakt tylko na maila


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 4 czerwca 2007, 22:30 
Censor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Posty: 18450
Lokalizacja: Warszawa
nie zrozumiales
ja uwazam ze fluff z 3 edycji mial masakryczny niszczycielski wplyw na stary dobry fluff..

we fluff 4 edycji w ogloe nie wnikalem bo 3 mnie zniechecil
i po necronach nie czytalem juz nic wiecej

Zloty okres Fluffu to Rogue Trader i 2 edycja...

nic nowego (procz necronow) nie wymyslono tylko sie masakruje i zazyna stare dobre historie... ;(

a nazwa mankeigh jest - no lekko mowiac zenujaca
sprowadzila eldarow do mowiacych angielszczyzna z myslnikiem w srodku polglowkow...

_________________
http://waristheh-word.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 4 czerwca 2007, 22:35 
Tat-Aluf

Dołączył(a): wtorek, 9 maja 2006, 12:09
Posty: 3643
Lokalizacja: Karak Edinburgh
To nie trzeba było tak od razu? Nie musiałbym szukać po White Dwarfach i przepisywać :lol:

_________________
Kontakt tylko na maila


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 4 czerwca 2007, 23:03 
Censor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Posty: 18450
Lokalizacja: Warszawa
pociagnales mnie w druga strone

bawic sie GW przestalem 3 -4 lata temu
a zaczalem ze 13 lat temu, w dobrych czasach swiezosci 2 edycji...

rozumiem brak polskiej czcionki ale chociaz pozory zachowujmy...Profes79

_________________
http://waristheh-word.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: niedziela, 12 sierpnia 2007, 22:30 
General
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 25 kwietnia 2006, 08:30
Posty: 5332
Lokalizacja: Warszawa
Ostatnio mialem przyjemnosc stoczyc dwie potyczki z Xardasem - moi Space Marines kontra jego Eldarowie. Pierwsza bitwe rozstrzygnal internet Xardasa zrywajac polaczenie :)
W drugiej sytuacja bardzo szybko stala sie dramatyczna dla mnie - hordy Eldarow ruszyly na moja baze, jednak w pore wpadlem na pomysl zeby zamiast piechoty wystawiac Assault a dodatkowo w atakowanym budynku wciaz budowalem nowe Drednoty. Efekt byl latwy do przewidzenia - stopniowo wytluklem co mnie atakowalo i przeszedlem do kontrataku. Po raz kolejny potwierdzilo sie ze dla rasy ktorej brakuje porzadnej bronii ppanc nawet Dreadnot jest problemem - na dystans kosi dzialkiem a w zwarciu tez robi swoje. Dorzniecie Eldarow zjelo mi jakies 10 minut po odparciu ich ataku, chociaz ciagle mialem problemy z jakimis pojedynczymi jednostkami teleportujacymi sie tu i owdzie.
Po walce Xardas stwierdzil ze gra Chaosem nastepnym razem, wiec z pewnoscia walki beda bardziej zaciete. NIestety brak mu dodatkow przez co ograniczeni jestesmy tylko do podstawowych ras.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 13 sierpnia 2007, 19:37 
Tat-Aluf

Dołączył(a): wtorek, 9 maja 2006, 12:09
Posty: 3643
Lokalizacja: Karak Edinburgh
profes79 napisał(a):
Ostatnio mialem przyjemnosc stoczyc dwie potyczki z Xardasem - moi Space Marines kontra jego Eldarowie. Pierwsza bitwe rozstrzygnal internet Xardasa zrywajac polaczenie :)


Znaczy się Eldarzy wycofali się do Webwaya :lol:

_________________
Kontakt tylko na maila


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: sobota, 18 sierpnia 2007, 10:27 
Generalleutnant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 27 listopada 2006, 14:05
Posty: 3840
Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
Miałem przyjemność zagrać kolejne 2 starcia. Pierwsze zagrałem elderkami i znając już strategie profesa, dostosowałem jednostki i wygrałem. Druga gra to mój hałas przeciwko orkom profesa. Zalewany miernymi jednostkami, wyhodowałem hordę mutantów i posłałem w goście do bazy przeciwnika. Jak metodycznie rozwalałem budki orkowe, profes zalał moją bazę zieloną falą. Dwa defilery wystarczyły do zmiany wrogiej armii w pole grzybków ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: sobota, 18 sierpnia 2007, 11:16 
General
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 25 kwietnia 2006, 08:30
Posty: 5332
Lokalizacja: Warszawa
No, temu polu grzybkow duzo nie braklo :) Ale gralo sie fajnie.
Nastepnym razem zagramy od zera a nie na quick starcie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: niedziela, 19 sierpnia 2007, 01:21 
Tat-Aluf

Dołączył(a): wtorek, 9 maja 2006, 12:09
Posty: 3643
Lokalizacja: Karak Edinburgh
Jeżeli z Orków zostało pole grzybków to słabo widze zwycięzcę :) Takie grzybki trzeba pośpiesznie wypalać...

_________________
Kontakt tylko na maila


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 20 sierpnia 2007, 00:26 
Generalleutnant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 27 listopada 2006, 14:05
Posty: 3840
Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
Albo zjeść ;) Najlepiej, żeby to zrobili jeńcy :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Seria Dawn of War
PostNapisane: niedziela, 23 kwietnia 2017, 09:24 
General
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 25 kwietnia 2006, 08:30
Posty: 5332
Lokalizacja: Warszawa
Druga część mnie ominęła ale niedługo pojawia się część 3. Ściągnąłem sobie demo i mogę porównać pierwsze wrażenia z 1, do której tym razem gra wydaje się być bardziej podobna. W granych tutorialach różnic zauważyłem kilka, z których przynajmniej część wpłynie na styl rozgrywki; niektóre nawet pozytywnie.
- uzupełnianie sił - jednostki można uzupełniać tylko we włąsnej bazie a przynajmniej przy własnych budynkach typu koszary czy stronghold. Czyli jak w wypadzie na terytorium wroga przetrzebią nam siły to nie ma odbudowywania się od razu na miejscu tylko trzeba wracać.
- "pola ciemności" - dodano obszary, które generują pola maskujące - jednostka na takim obszarze jest niewidoczna dopóki coś nie wejdzie na ten sam obszar. Wrażenia mieszane; według mnie mocno komplikuje to rozgrywkę bo dochodzi kolejny element na który trzeba uważać. W przeciwieństwie do jednostek w trybie infiltracji tu sensory nie pomagają.
- pozycje obronne - specjalne umocnienia (znajdujące się na mapie; nie budowane), po zajęciu odpalające wokół znajdującej się w środku jednostki pole siłowe czyniące ją niewrażliwą na ostrzał dystansowy. Najlepsza metoda poradzenia sobie - atak z góry bo po odpalenia pola niemożna przez nie przejść; trzeba albo je zniszczyć ogniem dystansowym albo wpaść do środka bohaterem czy drużyną szturmowców i wybić obsadę. Wrażenia mieszane; takie pole dobrze obsadzone może być bardzo twardym orzechem do zgryzienia a niewiele ras ma tego typu jednostki szturmowe - chyba, że w środku można się też wyteleportować ale tego nie sprawdzałem.

Gra na pewno jest fajnie zrobiona graficznie i widać postęp lat; niemniej jednak i tak zajmowanie punktów rekwizycji pod względem animacji bardziej mi się podobało w 1...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL


Informacja o ciasteczkach
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji świadczonych usług. Jeśli nie akceptujesz tego faktu prosimy o opuszczenie tej strony.