Przypomniałem sobie jakiś czas temu o tej rewelacyjnej grze. Jedna z pierwszych strategii czasu rzeczywistego, prawdziwych strategii, a nie RTSów.
Wielką zaletą Mytha był niesamowity klimat. Pierwsza część pod tym względem biła na głowę wszystko, co do tamtej pory się pojawiło.
Do tego była bardzo trudna, na wyższych poziomach trudności wręcz niemożliwa.
Miała też bardzo fajne rysunkowe cut - scenki.
Szkoda, że seria ostatecznie upadła.
Myth
- SeeM
- Adjudant
- Posty: 216
- Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2012, 13:55
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 39 times
Re: Myth
Pamiętam Mytha, ale pierwsze próby przeniesienia gatunku do trójwymiaru jakością grafiki ustępowały ręcznie rzeźbionym pikselom pod każdym względem. Zwyczajnie mnie odrzucały. Chętniej zagram w Age of Empires, Netstorma, czy Earth 2140, niż w Mytha.Torgill pisze:Przypomniałem sobie jakiś czas temu o tej rewelacyjnej grze. Jedna z pierwszych strategii czasu rzeczywistego, prawdziwych strategii, a nie RTSów.
Wielką zaletą Mytha był niesamowity klimat. Pierwsza część pod tym względem biła na głowę wszystko, co do tamtej pory się pojawiło.
Do tego była bardzo trudna, na wyższych poziomach trudności wręcz niemożliwa.
Miała też bardzo fajne rysunkowe cut - scenki.
Szkoda, że seria ostatecznie upadła.
- Philip79
- Sous-lieutenant
- Posty: 448
- Rejestracja: niedziela, 16 sierpnia 2015, 18:34
- Lokalizacja: Radom
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Myth
Myth the fallen lord. Zagrywałem sie w to godzinami.
Chyba pierwszy RTS z aktywna pauzą i w ogóle jak na swój czas był cholerną innowacją, a póxniej jakoś znikł, wyszły chyba 2 części.
Chyba pierwszy RTS z aktywna pauzą i w ogóle jak na swój czas był cholerną innowacją, a póxniej jakoś znikł, wyszły chyba 2 części.
"kłótnia z idiotą, jest jak gra z gołębiem w szachy. Nieważne jak dobrze grasz, gołąb i tak poprzewraca pionki, a na koniec nasra na szachownicę"
Szukasz porządnej strategii?
Więc zanim wywalisz pieniądze w błoto, zobacz Gry Strategiczne, które polecam:
https://www.facebook.com/Gryzalecane/no ... e_internal