Warhammer: Total War

Oczywiście najbardziej lubimy strategie i gry historyczne.
Awatar użytkownika
Telamon
Maréchal d'Empire
Posty: 6920
Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 17:27
Lokalizacja: Kraków/Zakliczyn
Has thanked: 697 times
Been thanked: 404 times
Kontakt:

Re: Warhammer: Total War

Post autor: Telamon »

Chomiku.

Tak właśnie CA optymalizuje grę. Wycina to z czym sobie nie poradziło.
Dlatego też nie ma już bitew-pojedynków, oprócz tego chciano uzyskać "efekt masy" znany z Medievala II czyli przepychanie się oddziałów / poszczególnych żołnierzy.

Jak chcesz znaleźć obiektywne recenzje użytkowników zobacz np. na gry-online. Fala hype'u powoli mija, nie wszyscy gracze są fanami Warhammera zatem wyłapują i piętnują uproszczenia.

Z dobrych wieści podobno gra nie ma bugów.

Ps. Za 3 dni "Wino i Krew". :)
Awatar użytkownika
WarHammster
Général de Division
Posty: 3211
Rejestracja: czwartek, 8 marca 2012, 22:56
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 9 times
Been thanked: 7 times
Kontakt:

Re: Warhammer: Total War

Post autor: WarHammster »

Poczekam z kupnem jeszcze jakiś czas.
http://warhammster.blogspot.com/
W żywocie Herborda - starszyzna nie może podjąć żadnej decyzji bez konsultacji z ludem.
Awatar użytkownika
Telamon
Maréchal d'Empire
Posty: 6920
Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 17:27
Lokalizacja: Kraków/Zakliczyn
Has thanked: 697 times
Been thanked: 404 times
Kontakt:

Re: Warhammer: Total War

Post autor: Telamon »

Możesz zawsze wybłagać u kogoś użyczenie tej gry za pośrednictwem "Family Sharing". Będziesz ją mógł legalnie pobrać i grać (testować do woli).
Awatar użytkownika
Torgill
General of the Army
Posty: 6209
Rejestracja: poniedziałek, 14 czerwca 2010, 00:00
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 917 times
Been thanked: 435 times
Kontakt:

Re: Warhammer: Total War

Post autor: Torgill »

A jest uwzględniona ludność w miastach i czy są problemy z rekrutacją jednostek, bo tej ludności zaczyna brakować?
Jak czytam o tych podbojach krasnoludów, to nie bardzo mi to brzmi w klimacie Warhammera, gdzie krasnoludów było coraz mniej i trudno sobie wyobrazić, żeby mogli podbić i zasiedlić pół Starego Świata. Mieliście jakieś problemy z rekrutacją jednostek ze względu na ludność?
Awatar użytkownika
ink
Sergent-Major
Posty: 183
Rejestracja: niedziela, 21 sierpnia 2011, 13:23
Been thanked: 25 times

Re: Warhammer: Total War

Post autor: ink »

Ja drugi raz odpaliłem krasnoludzką kampanię. I jest już dużo łatwiej- wiem jak grać więc idzie całkiem dobrze. I dużo szybciej doszedłem do lepszych technologii- dział i lepszych wojowników. Co prawda bardzo mi się buntują południowe osady ale łatwo można ich stłumić. Czekam na najazd chaosu i powoli gromadzę siły do odparcia. I jak z Orkami idzie mi dość łatwo to wampiry jeśli nie mam sporej przewagi liczebnej to ciężko jest zrobić auto win za pomocą komputera.
Ja też mam taką ciekawostkę- za pierwszym razem jak grałem to liczebnośc oddziałów to było jakieś 60 wojowników na oddział. Teraz mam po 25 i nie wiem czy to wina grafiki, poziomu trudności czy nastąpiła jakaś zmiana.
A co do ludzi i ich kampanii to faktycznie przez to ,że są na otwartym terenie i są atakowani ze wszystkich stron to jest im dużo ciężej się bronić. Bo jak już uporałem się z atakami z jednej strony to mnie od południa bretonia zaatakowała i weszła bez problemu gdzie chciała.
"Kto nie potrafi żyć bez honoru, niech umiera z honorem..."
Awatar użytkownika
Torgill
General of the Army
Posty: 6209
Rejestracja: poniedziałek, 14 czerwca 2010, 00:00
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 917 times
Been thanked: 435 times
Kontakt:

Re: Warhammer: Total War

Post autor: Torgill »

ink pisze:Bo jak już uporałem się z atakami z jednej strony to mnie od południa bretonia zaatakowała i weszła bez problemu gdzie chciała.
Helmgart nie zdołał ich zablokować?
Awatar użytkownika
GRZ
Général de Brigade
Posty: 2695
Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 3 times

Re: Warhammer: Total War

Post autor: GRZ »

Dodam że granie chaosem jest nudne. Mechanika hordy mogłaby być lepsza. Zwłaszcza uzupełnianie strat jest słabe. Rusz się o 75% ruchu, zrób obóz, skończ turę. Zmień ustawienie na ruch, rusz się 75%...

O ile grając krasnoludami bawiłem się całkiem ok to chaos to porażka.

Trzeba chwile poczekać na mody. Integracja workshopu była jedną z przyczyn dla których kupiłem tę grę.
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
Awatar użytkownika
ink
Sergent-Major
Posty: 183
Rejestracja: niedziela, 21 sierpnia 2011, 13:23
Been thanked: 25 times

Re: Warhammer: Total War

Post autor: ink »

Ja drugi raz grając krasnoludami opanowałem sytuację z Orkami- wyciąłem ich w pień. Z resztkami Imperium i Bretonii mam sztamę i zostawiłem sobie Zhufbar jako sojusznika bo nie chce ich jeszcze konfederować :) z Chaosem trochę problemów mam ale powoli idzie do przodu.
"Kto nie potrafi żyć bez honoru, niech umiera z honorem..."
Awatar użytkownika
Torgill
General of the Army
Posty: 6209
Rejestracja: poniedziałek, 14 czerwca 2010, 00:00
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 917 times
Been thanked: 435 times
Kontakt:

Re: Warhammer: Total War

Post autor: Torgill »

Jeśli można skończyć kampanię nie mając nawet możliwości rekrutowania wszystkich jednostek z drzewa technologicznego danej rasy to nie jest to dobra rzecz.
Zrobiłem kiedyś moda do Roma I, który umożliwiał rekrutację większości jednostek od razu, a lepsze budynki (tam baraki) poprawiały po prostu ich jakość.
Awatar użytkownika
GRZ
Général de Brigade
Posty: 2695
Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 3 times

Re: Warhammer: Total War

Post autor: GRZ »

Tak brodacze rozbijają obóz i strzelają a jak się do nich dojdzie to okazuje się że mogą powalczyć.

Jak za łatwo uzupełniać straty to pograj chaosem. :P
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
runnersan
Capitaine-Adjudant-Major
Posty: 998
Rejestracja: poniedziałek, 21 sierpnia 2006, 18:16
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Warhammer: Total War

Post autor: runnersan »

Takie coś wyciekło odnośnie planowanych DLC

DLC 3: Beastmen (podfrakcje: Redhorn Brayherd, Khazrak Herd, Brayherd Skrinderkin, Brayherd Jagged Horn, Skrinderkin Ripper Horn, Brayherd Shadowgor, Brayherd Rredhorn);
DLC 5: Leśne Elfy (podfrakcje: Anmyr, Arranoc, Argwylon, Atylwyth, Cavaroc, Cythral, Durthu, Eorgovann, Fyr Darric, Modryn, Tirsyth, Talsyn, Wydrioth);
DLC 8: Królowie Grobowców;
DLC 10: Skaven;
DLC 13: Krasnoludy Chaosu;
DLC 15: Królestwa Ogrów;
Rozszerzenie 1: mapa powiększona o Ulthuan i Nowy Świat; nowe frakcje: Wysokie Elfy, Mroczne Elfy, Jaszczuroludzie
Rozszerzenie 2: skupi się na Chaosie; cztery nowe frakcje związane z różnymi bogami Chaosu.

Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=98739
Zapraszam do przeglądania...

http://wirtualnygeneral.blogspot.com/
runnersan
Capitaine-Adjudant-Major
Posty: 998
Rejestracja: poniedziałek, 21 sierpnia 2006, 18:16
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Warhammer: Total War

Post autor: runnersan »

Mapę tez powiększają w rozszerzeniach. Choć czy to wystarczy...
Zapraszam do przeglądania...

http://wirtualnygeneral.blogspot.com/
wrzucnaluz
Caporal
Posty: 54
Rejestracja: środa, 16 marca 2016, 17:56

Re: Warhammer: Total War

Post autor: wrzucnaluz »

Jak idą poczynania? Zastanawiam się nad zagraniem w tą grę.
Awatar użytkownika
Torgill
General of the Army
Posty: 6209
Rejestracja: poniedziałek, 14 czerwca 2010, 00:00
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 917 times
Been thanked: 435 times
Kontakt:

Re: Warhammer: Total War

Post autor: Torgill »

https://www.youtube.com/watch?v=fXxe897bW-A

Będzie Warhammer Total War II. W zasadzie to chyba taka poprawiona jedynka. Najważniejsze jednak, że będą Lizardmeni :)
A poza tym Elfy.
runnersan
Capitaine-Adjudant-Major
Posty: 998
Rejestracja: poniedziałek, 21 sierpnia 2006, 18:16
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Warhammer: Total War

Post autor: runnersan »

Ponoć się chwalą, że jak się ma jedynkę, będzie można grac na mega wielkiej mapie.
Zapraszam do przeglądania...

http://wirtualnygeneral.blogspot.com/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Gry komputerowe”