Strategie

Forum historyczno-wargamingowe
Teraz jest piątek, 15 grudnia 2017, 02:51

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Warhammer: Total War
PostNapisane: sobota, 1 kwietnia 2017, 11:18 
Caporal

Dołączył(a): środa, 16 marca 2016, 18:56
Posty: 54
Jak idą poczynania? Zastanawiam się nad zagraniem w tą grę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warhammer: Total War
PostNapisane: niedziela, 4 czerwca 2017, 00:49 
Lieutenant General
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 14 czerwca 2010, 00:00
Posty: 4667
Lokalizacja: Wrocław
https://www.youtube.com/watch?v=fXxe897bW-A

Będzie Warhammer Total War II. W zasadzie to chyba taka poprawiona jedynka. Najważniejsze jednak, że będą Lizardmeni :)
A poza tym Elfy.

_________________
http://www.gmboardgames.com

http://wargamingconfederacy.org/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warhammer: Total War
PostNapisane: niedziela, 4 czerwca 2017, 09:45 
Capitaine

Dołączył(a): poniedziałek, 21 sierpnia 2006, 18:16
Posty: 822
Ponoć się chwalą, że jak się ma jedynkę, będzie można grac na mega wielkiej mapie.

_________________
Zapraszam do przeglądania...

http://wirtualnygeneral.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warhammer: Total War
PostNapisane: poniedziałek, 5 czerwca 2017, 10:51 
General
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 25 kwietnia 2006, 08:30
Posty: 5394
Lokalizacja: Warszawa
Jeżeli będzie na tej samej mechanice (czyli Rome II) to absolutnie szkoda czasu i pieniędzy. Mechanicznie najlepiej chyba stał Napoleon, będący szczytem mechaniki rozgrywki ewoluującej od czasów Rome I, Medievala II i Empire. Mechanika Rome II to kompletna porażka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warhammer: Total War
PostNapisane: środa, 6 grudnia 2017, 11:22 
General
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 25 kwietnia 2006, 08:30
Posty: 5394
Lokalizacja: Warszawa
Korzystając z Black Friday kupiłem sobie dodatek z Leśnymi Elfami. Na razie nie testowałem go zbytnio, przejrzałem tylko jakie są różnice w porównaniu do innych ras.

- możliwość zajmowania osad wszystkich nacji (co niespecjalnie mnie rusza, bo od dłuższego czasu korzystam z takiego moda - tu ciekawostka - mod był robiony zanim powstały elfy więc z kolei nie ma możliwości zajmowania ich osad przez inne nacje).
- specjalny surowiec - bursztyn. Wymagany jest do budowy niektórych budynków i rozbudowy głównego budynku nacji - świętego drzewa (czy jak się ono tam zwie). Trochę narzekania na to jest, bo zdobywa się go zajmując osady innych frakcji więc siłą rzeczy wmusza to agresywny styl gry.
- nacja jest wciśnięta w kąt Bretonii, mając pod bokiem jeszcze jedną nację Krasnoludów i w zasadzie na początku ekspansja jest problematyczna bo de facto trzeba bić "dobre" frakcje zanim się nawiąże kontakt bojowy z Orkami czy Chaosem. A i tak zostają jeszcze dwie czy trzy frakcje elfickie co biorąc pod uwagę obszar, na którym to wszystko się znajduje przypomina puszkę ostrouchych sardynek...
- grając przeciwko - całe Loren jest otoczone kręgiem magicznych kamieni - to powoduje, że na jego terenie wszystkie wrogie jednostki dostają porządną atrycję. A łażenie po tym lesie proste nie jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL


Informacja o ciasteczkach
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji świadczonych usług. Jeśli nie akceptujesz tego faktu prosimy o opuszczenie tej strony.