Jednostki Armii Czerwonej w B 35
- Kamil
- Praporszczik
- Posty: 330
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 18:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 1 time
Jednostki Armii Czerwonej w B 35
Tem temat ma nacelu ukazanie w jak wielkim stopniu jednostki Armii Czerwonej są tarktowane po macoszemu w tym systemie. Po pierwsze, fakt ze dywizje radzieckie mialy zazwyczaj niskie stany osobowe, jednak pominięcie szczebla batalionowego słabia jeszce bardziej te dywizje w stosunku do stanu żeczywistego (np. żetony pułku strzeleckiego mają zazwyczaj 5 PS gdyby zrobić trzy bataliony po 2 Ps wychodziłoby już 6 PS) Poza tym pulki artylerii mają zazwyczaj niewłąściwą strukturę i także ikonki dział wchodzący w skład dywizyjnych pulków artylerii lekkiej też nie śa właściwe. Pozatym pomija się dywizjon przeciwpancerny - to jednak wynika raczej z faktu błędnej organizacji pal-ów.
-
- Podpułkownik
- Posty: 974
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 19:20
- Lokalizacja: Kraków
- Been thanked: 29 times
- Kontakt:
Też uwielbiam front wschodni (Specjalnie zakupiłem sobie prawie wszystkie gry Dragona z WB-95 prócz burzy zimowej) i muszę się zgodzić z twoim zdaniem.Kamil pisze:Ja jako "fascynat" (o ile jest takie słowo ) frontu wschodniego wolałbym żeby szanse były w miare wyrónanePan P pisze:Wiesz Kamil, SS-mani muszą mieć po czym pojeździć
Ale też zawsze można "doprodukować" sobie żetony (tylko trzeba widzieć jakie - a ja nie jestem aż tak dobrze w tym zorientowany)
- Kamil
- Praporszczik
- Posty: 330
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 18:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 1 time
Wiesz z kupnem gier jest tak jak z kupnem auta. Nie kupujesz słabego samochodu bo potem np. można wymienić silnik, koła itp. Tylko kupujesz taki którym dokładnie chcesz jeździć! I z grami jest podobnie jak kupuję grę to chciałbym by była conajmniej poprawna merytoryczne - a tak niestety nie jestGonzo pisze: Ale też zawsze można "doprodukować" sobie żetony (tylko trzeba widzieć jakie - a ja nie jestem aż tak dobrze w tym zorientowany)
-
- Sous-lieutenant
- Posty: 384
- Rejestracja: poniedziałek, 2 stycznia 2006, 15:06
- Lokalizacja: Police
Slowiku, ja sie zgadzam z kamilem, albo walczy SS z NKWD albo kosmici z mumakilami, place za SS i NKWD a nie za kosmitów i mumakile. Wiec jak sie dowiaduje ze moja SS Viking jest faktycznie brygadą szturmową Klingonów a brygada NKWD szwadronem mumakili to mi sie ten fakt nie podoba i tlumaczenia w stylu ze sie spieszymy ze pani Grazynka albo drukarnia to ja dziękuje.
-
- Podpułkownik
- Posty: 974
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 19:20
- Lokalizacja: Kraków
- Been thanked: 29 times
- Kontakt:
3 miesiące spieszenia się ... co nie ?Pan P pisze:Slowiku, ja sie zgadzam z kamilem, albo walczy SS z NKWD albo kosmici z mumakilami, place za SS i NKWD a nie za kosmitów i mumakile. Wiec jak sie dowiaduje ze moja SS Viking jest faktycznie brygadą szturmową Klingonów a brygada NKWD szwadronem mumakili to mi sie ten fakt nie podoba i tlumaczenia w stylu ze sie spieszymy ze pani Grazynka albo drukarnia to ja dziękuje.
- slowik
- Generaloberst
- Posty: 4838
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 15:00
- Lokalizacja: Wien
- Been thanked: 5 times
A czy ja sie z nim nie zgadzam? Brzmi to tak jak bys tak uwazal.Slowiku, ja sie zgadzam z kamilem
Oczywiscie. Mysle ze jezeli cos wydaje to jestem na 120% pewny ze jest dobrze a nie ze sie spiesze itd. to moge miec bledy.Wiec jak sie dowiaduje ze moja SS Viking jest faktycznie brygadą szturmową Klingonów a brygada NKWD szwadronem mumakili to mi sie ten fakt nie podoba i tlumaczenia w stylu ze sie spieszymy ze pani Grazynka albo drukarnia to ja dziękuje
urodzony 13. grudnia 1981....
- slowik
- Generaloberst
- Posty: 4838
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 15:00
- Lokalizacja: Wien
- Been thanked: 5 times
Wszystko jasne panie P, zle zrozumialem chyba
Ja rozumiem ze do bledow moze dochodzic itd. ale jednak moim zdaniem powinno sie robic wszystko mozliwe by owe bledy zminimalizowac. Mysle ze jak sie tworzy gre czy system a nie robi sie tego samemu to najlepiej jezeli ktos siedzial nad zasadami itd. (ktos kto to dobrze potrafi) a ktos inny nad jednostkami, OdB itd. (tez ktos kto to dbrze potrafi) => mysle ze wtedy nie byloby powaznych problemow...
Ja rozumiem ze do bledow moze dochodzic itd. ale jednak moim zdaniem powinno sie robic wszystko mozliwe by owe bledy zminimalizowac. Mysle ze jak sie tworzy gre czy system a nie robi sie tego samemu to najlepiej jezeli ktos siedzial nad zasadami itd. (ktos kto to dobrze potrafi) a ktos inny nad jednostkami, OdB itd. (tez ktos kto to dbrze potrafi) => mysle ze wtedy nie byloby powaznych problemow...
urodzony 13. grudnia 1981....
- viking
- Major en second
- Posty: 1113
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 15:06
- Lokalizacja: Białystok
Re: Jednostki Armii Czerwonej w B 35
bo zamiast 3 żetonów radzieckiej piechoty musiałoby byc 9 , i o to podejrzewam tutaj chodzi-a ,że nie do końca zgodne to z prawda historyczną to widocznie autor gry tym się nie przejmujeKamil pisze:Tem temat ma nacelu ukazanie w jak wielkim stopniu jednostki Armii Czerwonej są tarktowane po macoszemu w tym systemie. Po pierwsze, fakt ze dywizje radzieckie mialy zazwyczaj niskie stany osobowe, jednak pominięcie szczebla batalionowego słabia jeszce bardziej te dywizje w stosunku do stanu żeczywistego (np. żetony pułku strzeleckiego mają zazwyczaj 5 PS gdyby zrobić trzy bataliony po 2 Ps wychodziłoby już 6 PS) Poza tym pulki artylerii mają zazwyczaj niewłąściwą strukturę i także ikonki dział wchodzący w skład dywizyjnych pulków artylerii lekkiej też nie śa właściwe. Pozatym pomija się dywizjon przeciwpancerny - to jednak wynika raczej z faktu błędnej organizacji pal-ów.
jak by to powiedzieć :cięcia kosztów są dla niektórych najważniejsze
Ostatnio zmieniony piątek, 14 grudnia 2012, 13:14 przez viking, łącznie zmieniany 1 raz.