4 empirowy turniej BW-N (na Falkonie) - 7 listopada
: czwartek, 27 sierpnia 2015, 09:03
Regulamin czwartego empirowego turnieju w Bogowie wojny - Napoleon, który odbędzie się podczas Festiwalu Fantastyki Falkon
Miejsce: Festiwal Fantastyki Falkon w Lublinie
Data: 07.11.2015
Start: 11.30
Sędziowie: Torgill, Gregorus (jeden z nich może być grający w przypadku nieparzystej liczby graczy)
Wpisowe: 10 PLN od osoby. Pula do podziału dla zwycięzców do wydania spośród towarów sklepu Instytut Gier.
Limit miejsc: 12 osób
PLAN TURNIEJU:
Początek turnieju: 11.30 (losowanie przeciwników).
Pierwsza bitwa: 12.00 - 14.30
Druga bitwa: 14.45 – 17.15
Trzecia bitwa: 17.30 - 20.00
Podsumowanie turnieju nastąpi zaraz po zakończeniu ostatniej bitwy.
Bardzo ważne jest trzymanie się rozkładu czasowego, aby zdążyć rozegrać wszystkie bitwy. Jeśli upłynie regulaminowy czas, dogrywamy obecną turę do końca i podliczamy punkty. Nie zaczynamy nowej tury jeśli do końca regulaminowego czasu zostało 15 minut i mniej.
Regulamin turnieju:
1. Czwarty empirowy turniej w BW-N jest turniejem klasy ogólnopolskiej.
2. Wejściówka na turniej to 10 PLN.
3. Zgłoszenia należy wysyłać do dnia 05.11.2015 2015 roku na adres: biuro@gmboardgames.com, z tytułem „zgłoszenie do turnieju - nick”.
W mailu należy podać swoje imię, nazwisko, nick oraz rozpiskę (w osobnym pliku – załączniku, doc. lub pdf). Formularze rozpisek są dostępne na blogu BW-N na podstronie "Pliki".
4. Rozgrywka odbywa się na poziomie „awangarda”, czyli na 30 pkt. Dopuszczone są wszystkie armie z podręcznika głównego do BW-N oraz z dodatku "Europa w ogniu!". Maksymalny czas trwania rozgrywki to 6 tur.
5. Gracze wystawiają taką samą (jedną) awangardę na wszystkie bitwy – łącznie z kupionymi dodatkami.
6. Przed każdą bitwą gracze losują dowódców dla swojej awangardy.
7. Obowiązują wszystkie uściślenia przepisów dostępne w FAQ na Forum Strategie: viewtopic.php?f=253&t=14452
8. Dopuszczamy armie niepomalowane, lub pomalowane częściowo. Całkowicie pomalowana armia (wszystkie jednostki łącznie z generałami) zostanie nagrodzona dodatkowym punktem. Oceny dokonują sędziowie.
9. Gramy z użyciem figurek 1:72 (20 mm).
10. Proxy – dopuszczone jest przedstawianie niedostępnych aktualnie w Polsce jednostek, za pomocą innych figurek, np. artylerię konną, za pomocą artylerii pieszej. Gracz ma obowiązek poinformować sędziego oraz swojego przeciwnika o używaniu takich proxów.
11. Przed każdą bitwą gracze rzucają za inicjatywę, rozstawiają teren, a następnie rzucają jeszcze raz za wybór strony pola bitwy – stronę wybiera gracz, który wyrzucił więcej w rzucie k6. Po wyborze strony gracze rozstawiają tereny, które zakupili za punkty awangardy oraz są zdolnością specjalną ich armii.
12. UWAGA. Rozstawiamy tylko 10 elementów terenu, czyli o 2 mniej niż jest to wyznaczone w podręczniku!
13. Rozstawienie terenu przebiega na zasadach z podręcznika. Na turnieju NIE można rozstawiać rzek. Strumienie są dozwolone.
14. Wszystkie bitwy są rozgrywane według scenariusza „Borodino”.
15. Bitwa rozgrywa się na obszarze 100x120 cm (druga wartość jest szerokością stołu).
16. Punktacja:
Gracze zdobywają małe i duże punkty.
Małe punkty to liczba punktów zdobytych w trakcie wszystkich bitew na turnieju.
Duże punkty przydziela się zgodnie z wielkością zwycięstwa w podręczniku. Wartości w nawiasie określają liczbę dużych punktów zdobytych przez przegranego – wygranego gracza.
Remis (1 – 1)
Małe zwycięstwo (1 – 2)
Duże zwycięstwo (0 – 3)
Zdecydowane zwycięstwo (-1 – 4)
Masakra (-2 – 5)
O zwycięstwie w turnieju decyduje liczba zdobytych dużych punktów, jeśli będzie taka sama to decyduje liczba zdobytych małych punktów.
17. Dodatkowe duże punkty:
+ 1 pkt za terminowe przesłanie zgłoszenia i rozpiski.
+ 1 pkt za całą pomalowaną armię.
+1 pkt za przygotowanie do turnieju, czyli posiadanie wszystkich niezbędnych akcesoriów: miarki, kostek do gry, znaczników rozkazów, wytrzymałości i dezorganizacji itd.
18. Każdy z graczy powinien wykazywać wysoką kulturę osobistą oraz uprzejmość w stosunku do innych graczy. Osoby, które nie potrafią zachować odpowiedniej kultury, kłócą się o wszystko pod byle pretekstem, naginają okrutnie zasady, przesuwają makiety itp. będą „nagradzane” punktami karnymi wraz z możliwością całkowitego usunięcia z turnieju włącznie (pierwsze ostrzeżenie -1 duży pkt, potem -3 pkt itd. (oceny dokonuje sędzia).
19. Nagrody:
Zwycięzca:
a) Prestiżowy tytuł księcia Falkone
b) 70% sumy wpisowego od wszystkich graczy do wydania w sklepie Instytut Gier (na miejscu - na stoisku IG podczas Falkonu).
Drugie miejsce:
a) 20% sumy wpisowego od wszystkich graczy do wydania w sklepie Instytut Gier (na miejscu - na stoisku IG podczas Falkonu).
Trzecie miejsce:
a) 10% sumy wpisowego od wszystkich graczy do wydania w sklepie Instytut Gier (na miejscu - na stoisku IG podczas Falkonu).
20. We wszystkich sytuacjach nieuregulowanych zasadami regulaminu rację ma zawsze sędzia.
Miejsce: Festiwal Fantastyki Falkon w Lublinie
Data: 07.11.2015
Start: 11.30
Sędziowie: Torgill, Gregorus (jeden z nich może być grający w przypadku nieparzystej liczby graczy)
Wpisowe: 10 PLN od osoby. Pula do podziału dla zwycięzców do wydania spośród towarów sklepu Instytut Gier.
Limit miejsc: 12 osób
PLAN TURNIEJU:
Początek turnieju: 11.30 (losowanie przeciwników).
Pierwsza bitwa: 12.00 - 14.30
Druga bitwa: 14.45 – 17.15
Trzecia bitwa: 17.30 - 20.00
Podsumowanie turnieju nastąpi zaraz po zakończeniu ostatniej bitwy.
Bardzo ważne jest trzymanie się rozkładu czasowego, aby zdążyć rozegrać wszystkie bitwy. Jeśli upłynie regulaminowy czas, dogrywamy obecną turę do końca i podliczamy punkty. Nie zaczynamy nowej tury jeśli do końca regulaminowego czasu zostało 15 minut i mniej.
Regulamin turnieju:
1. Czwarty empirowy turniej w BW-N jest turniejem klasy ogólnopolskiej.
2. Wejściówka na turniej to 10 PLN.
3. Zgłoszenia należy wysyłać do dnia 05.11.2015 2015 roku na adres: biuro@gmboardgames.com, z tytułem „zgłoszenie do turnieju - nick”.
W mailu należy podać swoje imię, nazwisko, nick oraz rozpiskę (w osobnym pliku – załączniku, doc. lub pdf). Formularze rozpisek są dostępne na blogu BW-N na podstronie "Pliki".
4. Rozgrywka odbywa się na poziomie „awangarda”, czyli na 30 pkt. Dopuszczone są wszystkie armie z podręcznika głównego do BW-N oraz z dodatku "Europa w ogniu!". Maksymalny czas trwania rozgrywki to 6 tur.
5. Gracze wystawiają taką samą (jedną) awangardę na wszystkie bitwy – łącznie z kupionymi dodatkami.
6. Przed każdą bitwą gracze losują dowódców dla swojej awangardy.
7. Obowiązują wszystkie uściślenia przepisów dostępne w FAQ na Forum Strategie: viewtopic.php?f=253&t=14452
8. Dopuszczamy armie niepomalowane, lub pomalowane częściowo. Całkowicie pomalowana armia (wszystkie jednostki łącznie z generałami) zostanie nagrodzona dodatkowym punktem. Oceny dokonują sędziowie.
9. Gramy z użyciem figurek 1:72 (20 mm).
10. Proxy – dopuszczone jest przedstawianie niedostępnych aktualnie w Polsce jednostek, za pomocą innych figurek, np. artylerię konną, za pomocą artylerii pieszej. Gracz ma obowiązek poinformować sędziego oraz swojego przeciwnika o używaniu takich proxów.
11. Przed każdą bitwą gracze rzucają za inicjatywę, rozstawiają teren, a następnie rzucają jeszcze raz za wybór strony pola bitwy – stronę wybiera gracz, który wyrzucił więcej w rzucie k6. Po wyborze strony gracze rozstawiają tereny, które zakupili za punkty awangardy oraz są zdolnością specjalną ich armii.
12. UWAGA. Rozstawiamy tylko 10 elementów terenu, czyli o 2 mniej niż jest to wyznaczone w podręczniku!
13. Rozstawienie terenu przebiega na zasadach z podręcznika. Na turnieju NIE można rozstawiać rzek. Strumienie są dozwolone.
14. Wszystkie bitwy są rozgrywane według scenariusza „Borodino”.
15. Bitwa rozgrywa się na obszarze 100x120 cm (druga wartość jest szerokością stołu).
16. Punktacja:
Gracze zdobywają małe i duże punkty.
Małe punkty to liczba punktów zdobytych w trakcie wszystkich bitew na turnieju.
Duże punkty przydziela się zgodnie z wielkością zwycięstwa w podręczniku. Wartości w nawiasie określają liczbę dużych punktów zdobytych przez przegranego – wygranego gracza.
Remis (1 – 1)
Małe zwycięstwo (1 – 2)
Duże zwycięstwo (0 – 3)
Zdecydowane zwycięstwo (-1 – 4)
Masakra (-2 – 5)
O zwycięstwie w turnieju decyduje liczba zdobytych dużych punktów, jeśli będzie taka sama to decyduje liczba zdobytych małych punktów.
17. Dodatkowe duże punkty:
+ 1 pkt za terminowe przesłanie zgłoszenia i rozpiski.
+ 1 pkt za całą pomalowaną armię.
+1 pkt za przygotowanie do turnieju, czyli posiadanie wszystkich niezbędnych akcesoriów: miarki, kostek do gry, znaczników rozkazów, wytrzymałości i dezorganizacji itd.
18. Każdy z graczy powinien wykazywać wysoką kulturę osobistą oraz uprzejmość w stosunku do innych graczy. Osoby, które nie potrafią zachować odpowiedniej kultury, kłócą się o wszystko pod byle pretekstem, naginają okrutnie zasady, przesuwają makiety itp. będą „nagradzane” punktami karnymi wraz z możliwością całkowitego usunięcia z turnieju włącznie (pierwsze ostrzeżenie -1 duży pkt, potem -3 pkt itd. (oceny dokonuje sędzia).
19. Nagrody:
Zwycięzca:
a) Prestiżowy tytuł księcia Falkone
b) 70% sumy wpisowego od wszystkich graczy do wydania w sklepie Instytut Gier (na miejscu - na stoisku IG podczas Falkonu).
Drugie miejsce:
a) 20% sumy wpisowego od wszystkich graczy do wydania w sklepie Instytut Gier (na miejscu - na stoisku IG podczas Falkonu).
Trzecie miejsce:
a) 10% sumy wpisowego od wszystkich graczy do wydania w sklepie Instytut Gier (na miejscu - na stoisku IG podczas Falkonu).
20. We wszystkich sytuacjach nieuregulowanych zasadami regulaminu rację ma zawsze sędzia.