AWACS: Gulf War (Assault Publishing)
- MKG
- Adjoint
- Posty: 760
- Rejestracja: środa, 3 września 2008, 08:16
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 24 times
AWACS: Gulf War (Assault Publishing)
Witam,
No i stało się, Assault Publishing spełnia swój cel: o ile wszystko dobrze pójdzie za miesiąc premiera mojej drugiej gry. Tym razem w wersji pudełkowej (zasady, podstawki, modele, kości, żetoniki) i przy wsparciu Oddziału Ósmego (oraz również pod ich sztandarem!).
Nie byłbym sobą, gdyby projekt nie był odpowiednio zwariowany: tym razem mamy do czynienia z grą nastawioną przede wszystkim na rozgrywkę jednoosobową - łatwą, szybką i przyjemną, pomyślaną jako fajna alternatywa do marnowania czasu przed komputerem lub durnymi serialami.
Arm Weapons And Climb Solo: Gulf War dotyczyć będzie walk odrzutowców podczas pierwszej Wojny w Zatoce i jeśli projekt wypali będzie otwierał serię tytułów.
Więcej szczegółów pod tymi adresami:
http://assaultpublishing.com/?p=538
http://assaultpublishing.com/?page_id=509
oraz na forum AP.
Pozdrawiam,
MKG
Recenzja gry na Portalu Strategie:
http://portal.strategie.net.pl/index.ph ... Itemid=129
No i stało się, Assault Publishing spełnia swój cel: o ile wszystko dobrze pójdzie za miesiąc premiera mojej drugiej gry. Tym razem w wersji pudełkowej (zasady, podstawki, modele, kości, żetoniki) i przy wsparciu Oddziału Ósmego (oraz również pod ich sztandarem!).
Nie byłbym sobą, gdyby projekt nie był odpowiednio zwariowany: tym razem mamy do czynienia z grą nastawioną przede wszystkim na rozgrywkę jednoosobową - łatwą, szybką i przyjemną, pomyślaną jako fajna alternatywa do marnowania czasu przed komputerem lub durnymi serialami.
Arm Weapons And Climb Solo: Gulf War dotyczyć będzie walk odrzutowców podczas pierwszej Wojny w Zatoce i jeśli projekt wypali będzie otwierał serię tytułów.
Więcej szczegółów pod tymi adresami:
http://assaultpublishing.com/?p=538
http://assaultpublishing.com/?page_id=509
oraz na forum AP.
Pozdrawiam,
MKG
Recenzja gry na Portalu Strategie:
http://portal.strategie.net.pl/index.ph ... Itemid=129
- czaki
- Chorąży koronny
- Posty: 1337
- Rejestracja: niedziela, 11 stycznia 2009, 21:24
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: AWACS: Gulf War
A jakieś przybliżone dane co do ceny? Nie powiem, zapowiedź kusi (zwłaszcza ta wersja solo).
- Jarek
- Général en Chef
- Posty: 4621
- Rejestracja: środa, 7 lutego 2007, 10:48
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 85 times
Re: AWACS: Gulf War
Patrząc na ilość sprzętu w pudełku, to niejedna świnka skarbonka zadrży ze strachu
Ale ten akurat projekt będę śledził, taka solówka kusi.
Ale ten akurat projekt będę śledził, taka solówka kusi.
- MKG
- Adjoint
- Posty: 760
- Rejestracja: środa, 3 września 2008, 08:16
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 24 times
Re: AWACS: Gulf War
Świnki to przeżyją. Około 220PLN/40-42Ł/55$ w detalu. Patrząc na zawartość i biorąc poprawkę, że jest to absolutnie kompletna gra figurkowa nie wymagająca praktycznie niczego więcej (prócz drucików/szpilek/itp. do montażu samolotów), to chyba uczciwa cena za taki zestaw. Nie wiem czy będę grę sprzedawał bezpośrednio, ale jeśli tak to na pewno jakieś promocje dla forumowiczów zrobię .
Planuję troszeczkę wrucić do tego co lubię najbardziej, czyli systemu fanowskiego. Można np. bardzo fajnie tworzyć scenariusze i jak ktoś ma ochotę może się nimi dzielić na forum AP.
A tak w ogóle to gra się w to bardzo klawo, sam się wciągnąłem A tak na serio: pomysł mnie nawiedził, bowiem pewnego wieczora stwierdzałem, że poprzesuwałbym coś po stole z godzinkę czy półtora miast ślepnąć przy kompie, ale wyprawa do kumpla zajmuje zbyt wiele czasu, gdy z rana trzeba do pracy wstać... Stąd też lekka, szybka i filmowa konwencja gry miast ciężkiego móżdzenia.
PS. Czy wspominałem, że w ramach modeli będą dwie nowości: jedna wchodząca dopiero do oferty OO, a druga w wariancie "exclusive" (przynajmniej na dłuższy czas)?
Planuję troszeczkę wrucić do tego co lubię najbardziej, czyli systemu fanowskiego. Można np. bardzo fajnie tworzyć scenariusze i jak ktoś ma ochotę może się nimi dzielić na forum AP.
A tak w ogóle to gra się w to bardzo klawo, sam się wciągnąłem A tak na serio: pomysł mnie nawiedził, bowiem pewnego wieczora stwierdzałem, że poprzesuwałbym coś po stole z godzinkę czy półtora miast ślepnąć przy kompie, ale wyprawa do kumpla zajmuje zbyt wiele czasu, gdy z rana trzeba do pracy wstać... Stąd też lekka, szybka i filmowa konwencja gry miast ciężkiego móżdzenia.
PS. Czy wspominałem, że w ramach modeli będą dwie nowości: jedna wchodząca dopiero do oferty OO, a druga w wariancie "exclusive" (przynajmniej na dłuższy czas)?
- MKG
- Adjoint
- Posty: 760
- Rejestracja: środa, 3 września 2008, 08:16
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 24 times
Re: AWACS: Gulf War
Wprawdzie nie można mówić o kampanii jako takiej, ale misje tworzą w miarę spójną, logiczną całość. Przy czym dla większego dramatyzmu 2 z 6 misji rozgrywamy po stronie irackiej. Każda z misji może być rozegrana na jednym z trzech stopni trudności.
- Sarmor
- Lieutenant General
- Posty: 4286
- Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 146 times
- Been thanked: 110 times
- Kontakt:
Re: AWACS: Gulf War
Muszę przyznać, że cena jednak mnie zaskakuje - spodziewałem się, że będzie niższa. Ale narzekać nie zamierzam...
Przyznaj, to przez te kostki, co je na granicy zatrzymano?
Przyznaj, to przez te kostki, co je na granicy zatrzymano?
TheNode.pl – zapraszam!
- MKG
- Adjoint
- Posty: 760
- Rejestracja: środa, 3 września 2008, 08:16
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 24 times
Re: AWACS: Gulf War
No wiesz przecież, że pieniądze to samo zło i jako szanujący się kapitalista muszę zadbać, aby klienci nie musieli dźwigać tego brzemienia...
Ale tak na serio, koszt wytworzenia takiej gry jest kilkukrotnie wyższy niż koszt druku podręcznika: modele kilkadziesiąt złotych, podstawki kilkanaście, kolejne kilka na pudełko/żetony/etc., kilkanaście na te cholerne kostki i koszt ich ich oclenia, a tym co się doda do ceny wytworzenia trzeba się podzielić z dystrybutorem... Do tego 23% VAT a nie 5%. Kosztów takich jak mrożenie kapitału nawet nie wymieniam...
Suma sumarum wychodzę i tak na tym o wiele gorzej niż na książkowych wydaniach, a roboty przy tym co nie miara. Gdybym nie był skrajnym czubkiem w życiu bym się na to nie porwał.
Ale tak na serio, koszt wytworzenia takiej gry jest kilkukrotnie wyższy niż koszt druku podręcznika: modele kilkadziesiąt złotych, podstawki kilkanaście, kolejne kilka na pudełko/żetony/etc., kilkanaście na te cholerne kostki i koszt ich ich oclenia, a tym co się doda do ceny wytworzenia trzeba się podzielić z dystrybutorem... Do tego 23% VAT a nie 5%. Kosztów takich jak mrożenie kapitału nawet nie wymieniam...
Suma sumarum wychodzę i tak na tym o wiele gorzej niż na książkowych wydaniach, a roboty przy tym co nie miara. Gdybym nie był skrajnym czubkiem w życiu bym się na to nie porwał.
- MKG
- Adjoint
- Posty: 760
- Rejestracja: środa, 3 września 2008, 08:16
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 24 times
Re: AWACS: Gulf War
3 z 6 scenariuszy przewidują rozgrywkę dwuosobową. Pozostałe po lekkich modyfikacjach również.
- Inkub
- Colonel en second
- Posty: 1425
- Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 11:26
- Lokalizacja: Wawa
- Been thanked: 6 times
- Kontakt:
Re: AWACS: Gulf War
A że tak zapytam, może głupio...
Dlaczego sprowadzałeś kości z zagranicy, przecież jeden z największych producentów kości jest w Polsce...
http://q-workshop.com/main.php?lang=PL&sell_type=DETAL
Nie wiem jak teraz ale kiedyś byli wyjątkowo chętni do współpracy a produkują pewnie setki wzorów kości...
Dlaczego sprowadzałeś kości z zagranicy, przecież jeden z największych producentów kości jest w Polsce...
http://q-workshop.com/main.php?lang=PL&sell_type=DETAL
Nie wiem jak teraz ale kiedyś byli wyjątkowo chętni do współpracy a produkują pewnie setki wzorów kości...
- MKG
- Adjoint
- Posty: 760
- Rejestracja: środa, 3 września 2008, 08:16
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 24 times
Re: AWACS: Gulf War
Akurat 5mm w ofercie u nich nie zauważyłem. Używa się ich w grze jako markerów amunicji.
Re: AWACS: Gulf War
A może kości 7mm? http://www.rebel.pl/product.php/1,1686/ ... n-7mm.html
Świetnie się sprawdzają w innych bitewniakach na zaznaczanie obrażeń.
Świetnie się sprawdzają w innych bitewniakach na zaznaczanie obrażeń.
- Raleen
- Colonel Général
- Posty: 43394
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 14:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3966 times
- Been thanked: 2526 times
- Kontakt:
Re: AWACS: Gulf War
W planszówkach też stosujemy do oznaczania różnych rzeczy. Również mogę polecić . Chyba że komuś zależy na estetyce, np. jak robi zdjęcia z rozgrywek.
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.
Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
- Sarmor
- Lieutenant General
- Posty: 4286
- Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 146 times
- Been thanked: 110 times
- Kontakt:
Re: AWACS: Gulf War
Ale czy ktoś w Polsce te kostki 7mm robi?
Kupienie hurtowej ich ilości w Rebelu czy innym sklepie po pierwsze może okazać się niemożliwe, po drugie droższe od ściągnięcia ich od producenta (chyba, że sklepy mają magiczny sposób na ominięcie cła).
Kupienie hurtowej ich ilości w Rebelu czy innym sklepie po pierwsze może okazać się niemożliwe, po drugie droższe od ściągnięcia ich od producenta (chyba, że sklepy mają magiczny sposób na ominięcie cła).
TheNode.pl – zapraszam!