Wszyscy obecni zdawali sobie sprawę że jest to prowizorka (na zdjęciach wyglądało to jeszcze gorzej niż w rzeczywistości), ale jesteśmy wyjadaczami bawiącymi się w to od wielu wielu lat. Ta bitwa służyła przypomnieniu zasad i była organizowana dość chaotycznie. Teren miał drugorzędne znaczenie.
Wolę teren 3d pod warunkiem że pasuje do danego systemu. Ponieważ nie mam żadnych antypatii do okresów albo fanatycznej wiary w jeden grałem w wiele systemów. Od starożytności po czasy obecne. Fantasy i science fiction. W znacznej części systemów tereny 3d wyglądają lepiej, ale w niektórych tylko by przeszkadzały - przykładem jest x-wing w którym asteroidy stały by na stole tylko na starcie a potem by były zdejmowane bo pilotowanie statku jest dość trudne
a i tak liczy się podstawka. [W TANKS nie grałem ale wygląda jak biedny x-wing (z uproszczonym sterowaniem) więc tereny 2d nie są konieczne czyli 3d byłyby lepsze] Śmiem też twierdzić że systemy z różną skalą figurek i terenu (DBx itp.) mogły by nieźle śmigać na płaskich terenach. Ogólnie im mniejsza skala bitwy tym ważniejsze są tereny 3d.