Operation Market Garden 1944 - BlitzkriegCommander

Recenzje przepisów, relacje z rozgrywek (After Action Reports), zasady domowe.
Bogus_law
Captain
Posty: 833
Rejestracja: sobota, 20 maja 2006, 11:58
Lokalizacja: Poznań

Operation Market Garden 1944 - BlitzkriegCommander

Post autor: Bogus_law »

Kampania, Operation Market Garden 1944 jest fanowską inicjatywywą mająca na celu rozpropagowanie systemu jak i wspólna zabawę graczy z całego świata.
Po rozegraniu każdego ze scenariuszy gracze wysyłają wyniki swoich bitew, które mają wpływ na układ sił w kolejnych odsłonach kampanii.
Publikowane po kolei cześci kampanii są umieszczone na stronie jako profesjonalnie przygotowane pliki pdf :
http://blitzkrieg-commander.com/pages/c ... aspx?ID=22

Scenariusze powinny być atrakcyjne nie tylko dla graczy BKC.
Awatar użytkownika
Raleen
Colonel Général
Posty: 43348
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 14:40
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3922 times
Been thanked: 2491 times
Kontakt:

Post autor: Raleen »

Z pewnością pomysł, żeby zaangażowac w to graczy z całego świata, zapewnia większą ilosc chętnych.

Co do kampanii, problem może się zapewne pojawic wtedy, gdy komuś słabo pójdzie i będzie się chciał wycofac w trakcie rozgrywek. I to samo od innej strony: czy scenariusze przewidują jakieś dodatkowe uzupełnienia, gdy komuś wyjątkowo słabo pójdzie, w celu zrównoważenia dalszego biegu kampanii oczywiście :?:
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.

Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
Bogus_law
Captain
Posty: 833
Rejestracja: sobota, 20 maja 2006, 11:58
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Bogus_law »

Każda odsłona kampanii będzie miała podane procentowo określone wartości punktowe np, atakujący 100% obrona 70%. Zrezygnowano ze stałej wartości punktowej np atak 2000 obrona 1600 aby nie ograniczać osób, które posiadają mniejsze ilości figurek czy też stosują tylko historyczne listy armii.
Po zliczeniu wszystkich wyników, które wpłynęły, prowadzący określi postęp kampanii czy alianci zdobywają teren błyskawicznie czy też niemiecka obrona jest wyjątkowo silna. Wyniki te zostaną uwzględnione przy tworzeniu kolejnych scenariuszy i wartościach procentowych danych stron.
Tak, więc niema obawy, że ktoś zostanie pozbawiony możliwości zabawy z powodu gigantycznej porażki, jaką uzyskał w pierwszym scenariuszu.

Kampania jest prowadzona po raz pierwszy, czy okaże się sukcesem zależy od aktywności uczestników oraz od wysiłku prowadzącego. Odpadnięcie jednej czy dwóch grup nie wpłynie na globalny wynik, jeżeli jednak w kolejnej odsłonie weźmie udział tylko 60% osób, które grały w poprzedniej turze i taki stan by się utrzymał no cóż pomysł upadnie. Na szczęście zainteresowanie kampanią się utrzymuje i mam nadzieje, że uda się ją ukończyć.
Oczywiście już okazało się, że przygotowanie i przetestowanie scenariuszy trwa znacznie dłużej niż zakładał organizator, ale to jest projekt, fanowski i nie ma się, co spodziewać, że wszystko pójdzie tak jak w kampaniach organizowanych przez takich potentatów jak GW czy Battlefront.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Systemy historyczne - od początku XX w.”