System XX/XXI beta testy
: sobota, 17 października 2015, 13:36
Nie jestem pewien czy post dodaję do właściwego działu więc proszę nie strzelać jeśli to złe miejsce
Ponad 3 lata temu zacząłem tworzyć system bitewny, który w założeniu miał dotyczyć współczesnego pola walki i skupienia się na pojedynczych żołnierzach/ najemnikach.
Po roku powstał system, ale okazał się mega skomplikowany i po rozegraniu około 10 partii stwierdziłem, że w tej postaci to nie przejdzie.
Zacząłem więc pracę od nowa. Przy okazji zmieniłem też założenia i przełożyłem ciężar rozgrywki szczebel wyżej czyli na fireteam.
Aktualnie po kolejnych 2 latach udało mi się uprościć reguły do stopnia "jest OK, ale chyba warto jeszcze trochę to uprościć".
Piszę o tym gdyż mój brat (dotychczasowy beta tester) wyjechał do Anglii, a sam sobie nie ufam i potrzebuję odrobiny konstruktywnej krytyki
Jeżeli jest wśród Was ktoś, kto mógłby poświęcić kilka godzin tygodniowo na rozegranie partii, dyskusję o regułach itd to zapraszam do kontaktu.
Poniżej zamieszczam listę kilku rzeczy, które może kogoś zachęcą:
1. System posiada fog of war i działa on dobrze (jeden stół, dwóch graczy, żądnych rozwiązań typu sędzia wie gdzie są oddziały, jakieś zapiski na karteczkach itd.).
2. Gracze grają turę na raz.
3. System zawiera w sobie strukturę dowodzenia od kompanii w dół, która jest niezmiernie istotna podczas rozgrywki.
4. Uważam, że system ten warto wydać, ale wymaga on dopracowania i ogrania.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany to proszę o kontakt na PW. Aktualnie mam masę wolnego czasu, a mieszkam w Warszawie.
Ponad 3 lata temu zacząłem tworzyć system bitewny, który w założeniu miał dotyczyć współczesnego pola walki i skupienia się na pojedynczych żołnierzach/ najemnikach.
Po roku powstał system, ale okazał się mega skomplikowany i po rozegraniu około 10 partii stwierdziłem, że w tej postaci to nie przejdzie.
Zacząłem więc pracę od nowa. Przy okazji zmieniłem też założenia i przełożyłem ciężar rozgrywki szczebel wyżej czyli na fireteam.
Aktualnie po kolejnych 2 latach udało mi się uprościć reguły do stopnia "jest OK, ale chyba warto jeszcze trochę to uprościć".
Piszę o tym gdyż mój brat (dotychczasowy beta tester) wyjechał do Anglii, a sam sobie nie ufam i potrzebuję odrobiny konstruktywnej krytyki
Jeżeli jest wśród Was ktoś, kto mógłby poświęcić kilka godzin tygodniowo na rozegranie partii, dyskusję o regułach itd to zapraszam do kontaktu.
Poniżej zamieszczam listę kilku rzeczy, które może kogoś zachęcą:
1. System posiada fog of war i działa on dobrze (jeden stół, dwóch graczy, żądnych rozwiązań typu sędzia wie gdzie są oddziały, jakieś zapiski na karteczkach itd.).
2. Gracze grają turę na raz.
3. System zawiera w sobie strukturę dowodzenia od kompanii w dół, która jest niezmiernie istotna podczas rozgrywki.
4. Uważam, że system ten warto wydać, ale wymaga on dopracowania i ogrania.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany to proszę o kontakt na PW. Aktualnie mam masę wolnego czasu, a mieszkam w Warszawie.