Le fabuleux bombardement d'Amélie Poulain - 1-2 luty (?)
- Sarmor
- Lieutenant General
- Posty: 4286
- Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 146 times
- Been thanked: 110 times
- Kontakt:
Re: Le fabuleux bombardement d'Amélie Poulain - 1-2 luty (?)
W sumie to ViDe bym chętnie zobaczył.
TheNode.pl – zapraszam!
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Sarmor
- Lieutenant General
- Posty: 4286
- Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 146 times
- Been thanked: 110 times
- Kontakt:
Re: Le fabuleux bombardement d'Amélie Poulain - 1-2 luty (?)
Victory Decision, taki szwabski bitewniak pierwotnie zrobiony do II WŚ. Twórca (sam jeden) natrzaskał mnóstwo dodatków o nacjach i dziwnych pojazdach, a potem wziął się za wersję sci-fi (o co zresztą prosili go sami fani).
AFAIK GRZ mu korekty robił w zamian za darmowe podręczniki.
Raz grałem w wersję podstawową, ale na stole ustawionym jak na łorhamery - Alianci nic nie zrobili, bo ich MG 42 wykosiły.
AFAIK GRZ mu korekty robił w zamian za darmowe podręczniki.
Raz grałem w wersję podstawową, ale na stole ustawionym jak na łorhamery - Alianci nic nie zrobili, bo ich MG 42 wykosiły.
TheNode.pl – zapraszam!
- GRZ
- Général de Brigade
- Posty: 2695
- Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 3 times
Re: Le fabuleux bombardement d'Amélie Poulain - 1-2 luty (?)
Ogólnie rzecz jest bardziej skomplikowana:
Najpierw był Starship Troopers*.
Potem niezaleznie od Mangoose gość wydał World at War (WW2) który miał mechanikę bardzo podobną do SST.
Po paru latach wydał ViDe (WW2) z jeszcze bardziej zmienionym silnikiem.
Teraz wydał ViDe: Future Combat które jest trochę zmienionym ViDe.
*Jeszcze w międzyczasie MP wydało coś do walk współczesnych na odmianie tego silnika.
2) Tylko dodatki sprzętu chyba robiłem; głównego podręcznika za frajer to nawet wtedy by mi się nie chciało
3) Plus był taki że trzeba było sobie gramatykę przypomnieć. Ostatnio zauważyłem że nic za diabła nie pamiętam i na czuja piszę. Za rzadko używam aktywnie języka.
Na szczęście w ViDe:FuCo nie ma listy kosmicznych nazistów więc wydaje mi się że będzie lepiej (nadal oddziały nie w osłonie będą miały tendencję do znikania) ale przy stole gęsto zawalonych terenem tak jak grywamy powinno być ok.
PS. Może by i Dona się udało wyciągnąć? Kiedyś gadaliśmy i coś chyba wspominał że mu się weekendy rozluźnią w lutym AFAIR
Najpierw był Starship Troopers*.
Potem niezaleznie od Mangoose gość wydał World at War (WW2) który miał mechanikę bardzo podobną do SST.
Po paru latach wydał ViDe (WW2) z jeszcze bardziej zmienionym silnikiem.
Teraz wydał ViDe: Future Combat które jest trochę zmienionym ViDe.
*Jeszcze w międzyczasie MP wydało coś do walk współczesnych na odmianie tego silnika.
1) Młody, bez robotny i głupi byłem ;pFAIK GRZ mu korekty robił w zamian za darmowe podręczniki.
2) Tylko dodatki sprzętu chyba robiłem; głównego podręcznika za frajer to nawet wtedy by mi się nie chciało
3) Plus był taki że trzeba było sobie gramatykę przypomnieć. Ostatnio zauważyłem że nic za diabła nie pamiętam i na czuja piszę. Za rzadko używam aktywnie języka.
Taaa gra jest pisana przez Niemca i zgadnijcie która nacja ma najlepiej.Raz grałem w wersję podstawową, ale na stole ustawionym jak na łorhamery - Alianci nic nie zrobili, bo ich MG 42 wykosiły.
Na szczęście w ViDe:FuCo nie ma listy kosmicznych nazistów więc wydaje mi się że będzie lepiej (nadal oddziały nie w osłonie będą miały tendencję do znikania) ale przy stole gęsto zawalonych terenem tak jak grywamy powinno być ok.
PS. Może by i Dona się udało wyciągnąć? Kiedyś gadaliśmy i coś chyba wspominał że mu się weekendy rozluźnią w lutym AFAIR
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
ale dobre kostki pomagają.
- Sarmor
- Lieutenant General
- Posty: 4286
- Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 146 times
- Been thanked: 110 times
- Kontakt:
Re: Le fabuleux bombardement d'Amélie Poulain - 1-2 luty (?)
O, dawno z Donem nie grałem. Ja mam napisać czy Ty się do niego odezwiesz?
TheNode.pl – zapraszam!
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Le fabuleux bombardement d'Amélie Poulain - 1-2 luty (?)
Może sie uda to co nie udało poprzednio. Zagramy ta sama bitwę w COCa
I zobaczymy co lepiej śmiga
Szybkie to ?
Ad: Germania: Trudno balansować.
W CoCu drużyna grenadierska z dwoma Mg tez jest lekko niedoszacowana.
I zobaczymy co lepiej śmiga
Szybkie to ?
Ad: Germania: Trudno balansować.
W CoCu drużyna grenadierska z dwoma Mg tez jest lekko niedoszacowana.
- GRZ
- Général de Brigade
- Posty: 2695
- Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 3 times
Re: Le fabuleux bombardement d'Amélie Poulain - 1-2 luty (?)
AWu to prześlij mi listę ile masz modeli kotów/kosmicznych dżdżownic i innych takich (jak masz jakieś pojazdy to też napisz).
Zrobię jakiś scenariusz.
@Sarmor zadzwoń
@Awu Szybkie imho
W ViDe MG42 był super niszczycielski. Nie chodziło nawet o jego cenę ale o siłę.
Zrobię jakiś scenariusz.
@Sarmor zadzwoń
@Awu Szybkie imho
W ViDe MG42 był super niszczycielski. Nie chodziło nawet o jego cenę ale o siłę.
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
ale dobre kostki pomagają.
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Le fabuleux bombardement d'Amélie Poulain - 1-2 luty (?)
Bo powinien być :>
Ale w punktach powinien swoje kosztować jeśli były.
Jutro zerkne
Ale w punktach powinien swoje kosztować jeśli były.
Jutro zerkne
- Sarmor
- Lieutenant General
- Posty: 4286
- Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 146 times
- Been thanked: 110 times
- Kontakt:
Re: Le fabuleux bombardement d'Amélie Poulain - 1-2 luty (?)
To co, podróż w kosmos w sobotę/niedzielę? Bardziej pasowałaby mi niedziela, ale mogę się dostosować.
(Można by ten temat wydzielić.)
(Można by ten temat wydzielić.)
TheNode.pl – zapraszam!
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Le fabuleux bombardement d'Amélie Poulain - 1-2 luty (?)
Mi tez niedziela.
Można, ale nie mam uprawnień
Można, ale nie mam uprawnień
- Sarmor
- Lieutenant General
- Posty: 4286
- Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 146 times
- Been thanked: 110 times
- Kontakt:
Re: Le fabuleux bombardement d'Amélie Poulain - 1-2 luty (?)
I niech mi któryś przypomni smsem rano przed grą, żebym zabrał dla Was figurki (mam coś dla obu).
TheNode.pl – zapraszam!
- GRZ
- Général de Brigade
- Posty: 2695
- Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 3 times
Re: Le fabuleux bombardement d'Amélie Poulain - 1-2 luty (?)
Cóż ja się nastawiałem na jutro (w sumie nie wiem czemu) i tak sobie weekend rozplanowałem. Niedziela mi nie pasuje.
Jutro o 11?
Jutro o 11?
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
ale dobre kostki pomagają.
- Sarmor
- Lieutenant General
- Posty: 4286
- Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 146 times
- Been thanked: 110 times
- Kontakt:
Re: Le fabuleux bombardement d'Amélie Poulain - 1-2 luty (?)
Jak dla mnie może być.
TheNode.pl – zapraszam!
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Le fabuleux bombardement d'Amélie Poulain - 1-2 luty (?)
Powinno być Ok, ale dam znać na 100% wieczorem.
Wstępnie tak.
Wstępnie tak.
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: