[AAR] Pierwszy patrol (Chain of Command)

Recenzje przepisów, relacje z rozgrywek (After Action Reports), zasady domowe.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: [AAR] Pierwszy patrol (Chain of Command)

Post autor: AWu »

Interesujący, dosc nierówny scenariusz, co samo w sobie nie jest złe, natomiast chyba niektóre rzeczy robią niepoprawnie (junior leader może wpływać na przykład jedynie na swoją drużynę - a nie na sąsiednią, nie wspominając o suporcie).
Awatar użytkownika
Pablo
Chef de bataillon
Posty: 1036
Rejestracja: czwartek, 1 października 2009, 00:28
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 7 times

Re: [AAR] Pierwszy patrol (Chain of Command)

Post autor: Pablo »

AWu pisze:
Zapisuje rzuty kości aktywacyjnymi w moich grach i gra trwa średnio koło 30-40 faz (najkrótsza gra trwałą chyba 27 faz, najdłuższa 46)
Ciekaw jestem, co to za bitwa była na te 46 faz (a ile tur) tzn. jak duża, jaki scenariusz i ile czasu wam zajęło jej rozegranie.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: [AAR] Pierwszy patrol (Chain of Command)

Post autor: AWu »

Tury były 3 - oba końce wymuszone przez gracza niemieckiego.

Jako, że mam zapisane to:
16, 17 i 10

Nawet ją opisałem:
http://waristheh-word.blogspot.com/2013 ... mmand.html

Miałem 4 pojazdy, ale przy jednym plutonie pojazdy niespecjalnie przedłużają grę.

Trwała z rozstawianiem terenu 4 godziny.
Awatar użytkownika
Pablo
Chef de bataillon
Posty: 1036
Rejestracja: czwartek, 1 października 2009, 00:28
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 7 times

Re: [AAR] Pierwszy patrol (Chain of Command)

Post autor: Pablo »

Jak cztery godziny to całkiem rozsądny wynik.

W sumie przy ograniczonych rozkazach faz może być faktycznie sporo ale będą dosyć szybkie.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: [AAR] Pierwszy patrol (Chain of Command)

Post autor: AWu »

Dokładnie.
A jak widać było sporo [5] tek
- Niemcy mieli 2 kości całe, Rosjanie 2 z haczkiem.

No i Zasada specjalna Rosjan ograniczała działalność Niemców w pierwszej turze.
Rosjan ograniczały ich własne pojazdy :>

Oceniając to na zimno i post factum - można było tamtą grę wygrać w pierwszej turze mądrze ale i bardzo agresywnie (i dużo ryzykując) grając Rosjanami, ale dzięki błędom taktycznym miałem naprawdę kapitalny wieczór :).
ODPOWIEDZ

Wróć do „Systemy historyczne - od początku XX w.”