[AAR] Pierwszy patrol (Chain of Command)
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: [AAR] Pierwszy patrol (Chain of Command)
Interesujący, dosc nierówny scenariusz, co samo w sobie nie jest złe, natomiast chyba niektóre rzeczy robią niepoprawnie (junior leader może wpływać na przykład jedynie na swoją drużynę - a nie na sąsiednią, nie wspominając o suporcie).
- Pablo
- Chef de bataillon
- Posty: 1036
- Rejestracja: czwartek, 1 października 2009, 00:28
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 7 times
Re: [AAR] Pierwszy patrol (Chain of Command)
Ciekaw jestem, co to za bitwa była na te 46 faz (a ile tur) tzn. jak duża, jaki scenariusz i ile czasu wam zajęło jej rozegranie.AWu pisze:
Zapisuje rzuty kości aktywacyjnymi w moich grach i gra trwa średnio koło 30-40 faz (najkrótsza gra trwałą chyba 27 faz, najdłuższa 46)
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: [AAR] Pierwszy patrol (Chain of Command)
Tury były 3 - oba końce wymuszone przez gracza niemieckiego.
Jako, że mam zapisane to:
16, 17 i 10
Nawet ją opisałem:
http://waristheh-word.blogspot.com/2013 ... mmand.html
Miałem 4 pojazdy, ale przy jednym plutonie pojazdy niespecjalnie przedłużają grę.
Trwała z rozstawianiem terenu 4 godziny.
Jako, że mam zapisane to:
16, 17 i 10
Nawet ją opisałem:
http://waristheh-word.blogspot.com/2013 ... mmand.html
Miałem 4 pojazdy, ale przy jednym plutonie pojazdy niespecjalnie przedłużają grę.
Trwała z rozstawianiem terenu 4 godziny.
- Pablo
- Chef de bataillon
- Posty: 1036
- Rejestracja: czwartek, 1 października 2009, 00:28
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 7 times
Re: [AAR] Pierwszy patrol (Chain of Command)
Jak cztery godziny to całkiem rozsądny wynik.
W sumie przy ograniczonych rozkazach faz może być faktycznie sporo ale będą dosyć szybkie.
W sumie przy ograniczonych rozkazach faz może być faktycznie sporo ale będą dosyć szybkie.
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: [AAR] Pierwszy patrol (Chain of Command)
Dokładnie.
A jak widać było sporo [5] tek
- Niemcy mieli 2 kości całe, Rosjanie 2 z haczkiem.
No i Zasada specjalna Rosjan ograniczała działalność Niemców w pierwszej turze.
Rosjan ograniczały ich własne pojazdy :>
Oceniając to na zimno i post factum - można było tamtą grę wygrać w pierwszej turze mądrze ale i bardzo agresywnie (i dużo ryzykując) grając Rosjanami, ale dzięki błędom taktycznym miałem naprawdę kapitalny wieczór .
A jak widać było sporo [5] tek
- Niemcy mieli 2 kości całe, Rosjanie 2 z haczkiem.
No i Zasada specjalna Rosjan ograniczała działalność Niemców w pierwszej turze.
Rosjan ograniczały ich własne pojazdy :>
Oceniając to na zimno i post factum - można było tamtą grę wygrać w pierwszej turze mądrze ale i bardzo agresywnie (i dużo ryzykując) grając Rosjanami, ale dzięki błędom taktycznym miałem naprawdę kapitalny wieczór .