Posty stąd pasują raczej do działu ogólnego niż do dyskusji o systemie. Ogólnie ciekawe przemyślenia.
Chyba za długo się kisiły utajnione.
W1939 - zasady projektowania systemów
- GRZ
- Général de Brigade
- Posty: 2695
- Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 3 times
Re: [Odtajnione]Zasady projektowania systemów
Ciekawe pomysły. Chętnie bym kiedyś zagrał w ten Umpaposystem
EDIT
Hehe wszedłem do tego tematu z głównej i nie widziałem forum.
EDIT
Hehe wszedłem do tego tematu z głównej i nie widziałem forum.
Ostatnio zmieniony piątek, 11 października 2013, 00:36 przez GRZ, łącznie zmieniany 1 raz.
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
ale dobre kostki pomagają.
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: [Odtajnione]Zasady projektowania systemów
Umpaposystem jest ciekawy choć IMHO ciut zbyt podporządkowany idei, że wszystko w 100% ma być rozstrzygane jednym rzutem kostka.
(trochę Barkeryzm bezkompromisowy taki)
Tak długo o tym debatowaliśmy, że w końcu się nie udało w niego zagrać nawet :>
Ale w sumie poza jedną mechanika podziału trafień rzeczywistych i trafień moralnych (złe słowo, chodzi o różnice w hitach powodujących straty w ludziach i straty w morale) wygląda na bardzo grywalny.
Ale ta mechanika tez działa tylko daje pole do zbędnych dyskusji i polemik.
W przyjacielskiej rozgrywce jest to Ok.
Ale GRZ z jego battlową żądzą krwi miałby z tym raczej problem.
(trochę Barkeryzm bezkompromisowy taki)
Tak długo o tym debatowaliśmy, że w końcu się nie udało w niego zagrać nawet :>
Ale w sumie poza jedną mechanika podziału trafień rzeczywistych i trafień moralnych (złe słowo, chodzi o różnice w hitach powodujących straty w ludziach i straty w morale) wygląda na bardzo grywalny.
Ale ta mechanika tez działa tylko daje pole do zbędnych dyskusji i polemik.
W przyjacielskiej rozgrywce jest to Ok.
Ale GRZ z jego battlową żądzą krwi miałby z tym raczej problem.
- GRZ
- Général de Brigade
- Posty: 2695
- Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 3 times
Re: [Odtajnione]Zasady projektowania systemów
Śmiejcie się z kaleki, śmiejcie.AWu pisze: Ale GRZ z jego battlową żądzą krwi miałby z tym raczej problem.
Echhh WFB to najgorsza rzecz jaka mi się przytrafiła.
Dlatego ja scenariuszy nie projektuję.
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
ale dobre kostki pomagają.
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: [Odtajnione]Zasady projektowania systemów
Tu chodzi raczej o kompetytywne podejście do rozgrywki
W systemie Umpapy trzeba mieć podejście koncyliacyjne.
To jest w sytuacji wątpliwości nie zaperzać się tylko grać po gentlemańsku.
Dlatego zaproponowałem mu jakieś rozwiązanie alternatywne. To fajny system, z którym można wyjść w świat i publikować, online czy nawet płatnie w stylu MKG.
Tylko trzeba dopracować parę mechanik.
W systemie Umpapy trzeba mieć podejście koncyliacyjne.
To jest w sytuacji wątpliwości nie zaperzać się tylko grać po gentlemańsku.
Dlatego zaproponowałem mu jakieś rozwiązanie alternatywne. To fajny system, z którym można wyjść w świat i publikować, online czy nawet płatnie w stylu MKG.
Tylko trzeba dopracować parę mechanik.