Strona 4 z 4

Re: [AAR] Wikingowie uderzają o świcie (Cold War Commander)

: niedziela, 15 lutego 2015, 12:43
autor: GRZ
1) Tak (helikopter pojawia się, odpala rakiety i znika (ewentualnie jest jeszcze ostrzelany z broni plot ) )
2) Tak (ale nie wiem jak to działa bo xardasowi nie wyszły rzuty :P )

Re: [AAR] Wikingowie uderzają o świcie (Cold War Commander)

: niedziela, 15 lutego 2015, 21:45
autor: urlich
Jeśli można to poprosiłbym o jeszcze więcej informacji. :)

Można toczyć walki samolot vs. samolot?
Helikopter vs. helikopter; samolot?

Re: [AAR] Wikingowie uderzają o świcie (Cold War Commander)

: poniedziałek, 16 lutego 2015, 12:23
autor: Sarmor
Wetnę się z prawie-autoreklamą, ale jeśli zależy Ci na walkach między śmigłowcami i samolotami, to zainteresuj się grą Hind Commander: http://strategie.net.pl/viewtopic.php?f=234&t=10167
Tylko tam z kolei wojska lądowe grają drugorzędną rolę.

Re: [AAR] Wikingowie uderzają o świcie (Cold War Commander)

: poniedziałek, 16 lutego 2015, 13:52
autor: xardas12r
Helikoptery i Samoloty jedynie wspierają, nie walczą między sobą

Re: [AAR] Wikingowie uderzają o świcie (Cold War Commander)

: niedziela, 15 marca 2015, 18:16
autor: urlich
A coś bardziej totalnego? Tzn. Np. w czasie dawania wsparcia oddział spotykają się 2 samoloty i np. mogą ze sobą walczyć.
Ogólnie figurki w systemie w realiach zimnej wojny lub czasów współczesnych jest przeze mnie poszukiwany.
System morski ww. okresie również.

Re: [AAR] Wikingowie uderzają o świcie (Cold War Commander)

: niedziela, 15 marca 2015, 20:51
autor: AWu
Odpowiem ci opowieścią.

Kiedyś koledzy rozgrywali świetny scenariusz tu na forum.
Double blind, wydawali rozkazy, sędzia je wykonywał, wrzucał fotki tego co widzą żołnierze i tego gdzie są i co się w turze działo.
Zabawa była przednia, czołgi strzelały specnazowcy atakowali..
A potem w którejś turze, przyleciał A10 i zniszczył wszystko.. Wszystkie radzieckie pojazdy i masę piechoty.
I było po grze.
Gry z samolotami w małej skali muszą się tak skończyć, miejsca na jakąkolwiek interakcje samolot-samolot po prostu nie ma.



Nawet w największej skali rozgrywki w Spearheadzie, gdzie ścierają się dywizje, a podstawka to okolice plutonu są tylko samoloty atakujące cele naziemne.

Jak chcesz gry z samolotami to nie ma miejsca na jednostki naziemne w formie innej niż znaczniki celów, jak chcesz czołgów to nie ma miejsca na samoloty toczące podniebne walki.
Naraz to nie działa.

Choćby z powodu tego, że dla samolotu czołgi tkwią w miejscu, a dla czołgów samoloty nie istnieją w jednym miejscu.

Re: [AAR] Wikingowie uderzają o świcie (Cold War Commander)

: poniedziałek, 16 marca 2015, 18:45
autor: urlich
A co do helikopterów? Czy jest z nimi podobnie jak z samolotami?
Ogólnie to poszukuje gry o zimnej wojnie lub współczesnych czasach (może być planszowa o poziomie strategicznym czy taktycznym).

Re: [AAR] Wikingowie uderzają o świcie (Cold War Commander)

: poniedziałek, 16 marca 2015, 22:02
autor: AWu
Planszowa daje ci większe pole do manewru.

Śmigłowce to różnie.
W Modern Microm Armour latają po planszy dopóki im się amunicja nie skończy.
W Spearheadzie model wyznacza punkt wokół którego w określonym promieniu mogą działać turę lub dwie (?)

W reszcie którą znam przylatują jako atak i znikają.

Re: [AAR] Wikingowie uderzają o świcie (Cold War Commander)

: wtorek, 17 marca 2015, 19:53
autor: urlich
A jakaś planszóweczkę byś podrzucił? :)

Re: [AAR] Wikingowie uderzają o świcie (Cold War Commander)

: wtorek, 17 marca 2015, 21:09
autor: Raleen
urlich pisze:A jakaś planszóweczkę byś podrzucił? :)
O planszóweczkach dyskutujemy w działach im poświęconych.