Micro Armour

Recenzje przepisów, relacje z rozgrywek (After Action Reports), zasady domowe.
Awatar użytkownika
Przemos19
General der Panzertruppen
Posty: 4986
Rejestracja: sobota, 10 czerwca 2006, 22:46
Lokalizacja: Zawiercie/Katowice
Been thanked: 18 times
Kontakt:

Re: Micro Armour

Post autor: Przemos19 »

Spearhead to nie BC? Ważne, ma być II WŚ>
http://www.przemos85.blogspot.com/ - blog poświęcony OWW2 i wargamingowi

http://www.battlegroup.net.pl - strona poświęcona Operation World War 2 i wargamingowi
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Micro Armour

Post autor: AWu »

Spearhad to Spearhead. Podstawowa jednostka to batalion.
Blitzkrieg Commander to BKC (Warmaster WWII) Podstawowa jednostka to pojedyncza podstawka (ewentualnie grupa bojowa podłączona pod dowódcę).

To diametralnie rożne zasady.

Jedyną ich wspólną cechą jest ograniczenie kontroli nad oddziałami (w BKC testy na wykonanie rozkazu, w Spearheadzie pre planowane rozkazy na mapie dla batalionów które trzeba wykonywać na stole).
Awatar użytkownika
Kretus
Baron
Posty: 1192
Rejestracja: niedziela, 31 grudnia 2006, 19:14
Lokalizacja: Lublin/Biłgoraj
Has thanked: 135 times
Been thanked: 73 times

Re: Micro Armour

Post autor: Kretus »

BCK jest fajne, ale to raczej piwo i precel. Losowość rozkazu z WM trochę ogranicza granie z reakcją i inicjatywą, oraz domowa zasada ograniczenia do 3 udanych rozkazów dla jednostki.
Nie jest to gra równych szans. Nędzna różnica punktowa w koszcie dowódców niczego nie rekompensuje. Ale generalnie polecam. Czasem grywamy w Lublinie ale w 6mm GHQ.
Z czasem nowa z nas powstanie wodzów rota
Uzbrojona w historyczne argumenty...
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Micro Armour

Post autor: AWu »

Ta losowość aktywacji to dla mnie najfajniejszy element systemu właśnie.
Nie podoba mi się nieprzenoszenie hitów do następnej tury.

Ale to jest specyficzny system.
Jeśli lubicie punkty do bólu i aktywacje pełne to ten Micro armor może być dla was.

Dla mnie jest kompletnie bez smaku.

(Ale przyznam, że w BKC nie grałem, tylko w CWC)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Systemy historyczne - od początku XX w.”