Bombowiec Łoś i kierunki produkcji lotniczej przed II w.ś.

Mathias
Chasseur
Posty: 14
Rejestracja: środa, 8 sierpnia 2007, 08:31

Post autor: Mathias »

Wydaje się, że struktura społeczeństwa polskiego wykluczała w tym czasie jakieś sensowne działania. Jak czytam pamiętniki z tamtego okresu (międzywojnie) odnoszę wrażenie, że ogólnie europejskie elity to było towarzystwo wzajemnej adoracji, które więcej czasu spędzało na polowaniach niż na pracy nad obronnością. Jednak ciekawi mnie, czy była chociaż teoretyczna szansa wzmocnienia narodowych sił powietrznych kiedy niebezpieczeństwo wojny stało się realne. Ile Polacy mieli czasu - rok, pół roku. Co można było zrobić, bo wiemy, że prace studyjne nad 11 konstrukcjami myśliwskimi w przededniu wojny to totalna porażka. Czy była możliwość np. Przeszkolenia polskich pilotów w kraju z którego można zakupić dużą partię w miarę nowoczesnych samolotów. Piloci wracają w maszynach. Serwis musiałby dotrzeć do kraju wcześniej. Czy coś podobnego miało miejsce w tym czasie?
Awatar użytkownika
Gustavus
Warrant Officer
Posty: 830
Rejestracja: piątek, 2 marca 2007, 18:36
Lokalizacja: Włochy ;)

Post autor: Gustavus »

Czytałem sobie wczoraj monografię CA Boomerang.
Powstał w 5 miesięcy!
:wall:
A ci tu w trzy lata nic nie potrafili zrobić.
Zeppelin, flieg,
Hilf uns im krieg,
Flieg nach England,
England wird abgebrannt,
Zeppelin, flieg.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: AWu »

hehe, wiedzialem ze to cos dla ciebie ;>
ODPOWIEDZ

Wróć do „Historia dwudziestolecia międzywojennego i II wojny św.”