DBA na ZunTzu. Ma to sens?
DBA na ZunTzu. Ma to sens?
Chodzi mi ostatnio po głowie, żeby spróbować zrobić moduł DBA na platformę ZunTzu. Czy to dobry pomysł? Byłby ktoś chętny do grania/testowania?
- GRZ
- Général de Brigade
- Posty: 2695
- Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 3 times
Re: DBA na ZunTzu. Ma to sens?
Nie znam tej platformy ale wygląda na oparta na hexach (filmik na stronie) więc to się nie uda.
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
ale dobre kostki pomagają.
Re: DBA na ZunTzu. Ma to sens?
Filmik na stronie pokazuje grę opartą na hexach, sama platforma nie jest na nich oparta. ZunTzu to taki wirtualny stół na który kładziemy elementy potrzebne do gry - karty, kości, planszę, figurki itd.
Moduł do DBA da się zrobić, chociaż niektóre czyności (np. skręcanie) trzeba by było dobrze przemyśleć.
Moduł do DBA da się zrobić, chociaż niektóre czyności (np. skręcanie) trzeba by było dobrze przemyśleć.
- GRZ
- Général de Brigade
- Posty: 2695
- Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 3 times
Re: DBA na ZunTzu. Ma to sens?
No własnie o to się boję że łatwiej by było to pewnie zakodzić w Java/c++ (czyli de facto napisać własny silnik) niż w silniku który wątpię żeby obsługiwał czasami dość skomplikowane zależności przestrzenne pomiędzy oddziałami. Ale to moje gdybania jeśli jest to łatwe do zrobienia w tym ZunTzu to powodzenia.
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
ale dobre kostki pomagają.
-
- Colonel
- Posty: 1710
- Rejestracja: wtorek, 15 grudnia 2009, 10:52
- Lokalizacja: Warszawka, Opatów Kielecki
Re: DBA na ZunTzu. Ma to sens?
Nie znam się nam silnikach i platformach (żadnych ) ale mogę tylko powiedzieć że w czasopiśmie z grami planszowymi Vea Victis wielokrotnie wydawano gry planszowe (na heksach) będące planszowa wersja DBM (czyli rozwiniętej wersji DBA). Jedyna zmianą przepisów było właśnie przedstawienie gry w formie planszowej gdzie (jeśli się nie mylę) 1 hex odpowiadał 100 krokom z systemu DB.