Savage Worlds jako mechanika do historycznych gier bitewnych

Newsy, informacje o imprezach, dyskusje o hobby.
Awatar użytkownika
Warchoł
Strażnik wielki koronny
Posty: 2024
Rejestracja: czwartek, 19 marca 2009, 20:24
Lokalizacja: Kattowitz/ Домброва-Гурнича

Savage Worlds jako mechanika do historycznych gier bitewnych

Post autor: Warchoł »

Co sądzicie by używać mechaniki Savage Worlds do historycznych gier bitewnych. Jest bardzo uniwersalna i łatwo można ją modyfikować. Oczywiście najprzydatniejsza byłaby w grach typu skirmish.
Awatar użytkownika
apj
Lieutenant
Posty: 564
Rejestracja: środa, 12 kwietnia 2006, 12:59
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: apj »

Fajny pomysl :) Z drugiej strony sporo roboty przy konwersji parametrow itp
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: AWu »

przede wszystkim to zalezy czego oczekujesz od takiej gry.

Czy nastawienie na dzialalnie pojedynczych postaci czy odzialow i kontroli dowodzenia.

ja raczej tego drugiego, dlatego nie jestem takimi konwersjami zainteresowany, a bardzo kreci mnie stargrunt.

Generalnie problem z takimi konwersjami jest taki ze za duzo rzeczy w walce nie potrzebnych a za malo potrzebnych.
Awatar użytkownika
Warchoł
Strażnik wielki koronny
Posty: 2024
Rejestracja: czwartek, 19 marca 2009, 20:24
Lokalizacja: Kattowitz/ Домброва-Гурнича

Post autor: Warchoł »

Dużo roboty akurat z konwersją nie ma, np.: ja w 3 dni zrobiłem nakładkę pozwalajacą grać w okresie powstania warszawskiego. Wystarczyło tylko dodać kilka edges i broni.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólnie o grach bitewnych”