Savage Worlds jako mechanika do historycznych gier bitewnych
- Warchoł
- Strażnik wielki koronny
- Posty: 2024
- Rejestracja: czwartek, 19 marca 2009, 20:24
- Lokalizacja: Kattowitz/ Домброва-Гурнича
Savage Worlds jako mechanika do historycznych gier bitewnych
Co sądzicie by używać mechaniki Savage Worlds do historycznych gier bitewnych. Jest bardzo uniwersalna i łatwo można ją modyfikować. Oczywiście najprzydatniejsza byłaby w grach typu skirmish.
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
przede wszystkim to zalezy czego oczekujesz od takiej gry.
Czy nastawienie na dzialalnie pojedynczych postaci czy odzialow i kontroli dowodzenia.
ja raczej tego drugiego, dlatego nie jestem takimi konwersjami zainteresowany, a bardzo kreci mnie stargrunt.
Generalnie problem z takimi konwersjami jest taki ze za duzo rzeczy w walce nie potrzebnych a za malo potrzebnych.
Czy nastawienie na dzialalnie pojedynczych postaci czy odzialow i kontroli dowodzenia.
ja raczej tego drugiego, dlatego nie jestem takimi konwersjami zainteresowany, a bardzo kreci mnie stargrunt.
Generalnie problem z takimi konwersjami jest taki ze za duzo rzeczy w walce nie potrzebnych a za malo potrzebnych.