Strategie

Forum historyczno-wargamingowe
Teraz jest niedziela, 30 kwietnia 2017, 03:11

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ciekawa koncepcja modułowego terenu do gry (nie moja)
PostNapisane: poniedziałek, 17 kwietnia 2017, 15:57 
Sous-lieutenant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 lipca 2014, 14:52
Posty: 370
Lokalizacja: Szczecin
Ponieważ stała makieta, czy modułowa zawsze lepiej wygląda od randomowego układania terenów na stole szukałem w sieci podobnych koncepcji i natrafiłem na coś takiego. 6 modułów o wymiarach 2x4 stopy daje możliwość układania wielu różnych kombinacji.

Tak wyglądają koncepty modułów (tutaj już lekko przez mnie zaadoptowane na moje potrzeby).

Obrazek

a to jakie warianty można uzyskać. Ja doliczyłem się 32.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciekawa koncepcja modułowego terenu do gry (nie moja)
PostNapisane: środa, 19 kwietnia 2017, 23:15 
Lieutenant General
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 14 czerwca 2010, 00:00
Posty: 4265
Lokalizacja: Wrocław
Ciekawe. Z terenem modułowym największy problem jest w przypadku łączeń między elementami, tzn. zawsze je widać, chyba, żeby przysypywać je jakimś flockiem, co robi jednak trochę roboty i generuje koszty, bo nie wszystko odzyskasz. Plus wielki za kompaktową ilość miejsca.
Nie lepiej zrobić system składania samego blatu na kilka części, a potem to przykrywać matą i rozkładać do woli teren?

_________________
http://wargamingconfederacy.org/

http://bogowiewojny.wordpress.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciekawa koncepcja modułowego terenu do gry (nie moja)
PostNapisane: piątek, 21 kwietnia 2017, 13:36 
Sergent
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 października 2009, 07:59
Posty: 108
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wygląda fajnie, a jak transportować i przechowywać? Bo po złożeniu jest opcja jakiegoś dyskretnego magazynowania.

_________________
Deus Le Volt


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciekawa koncepcja modułowego terenu do gry (nie moja)
PostNapisane: piątek, 21 kwietnia 2017, 15:14 
Lieutenant General
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 25 kwietnia 2006, 08:30
Posty: 4715
Lokalizacja: Warszawa/Łódź
Wystarczy, że elementy wystające typu drzewa/domy będą np. na wcisk albo dostawiane do plansz - wtedy masz pięć płyt ze sklejki położonych jedna na drugiej i do tego dorzucone luzem domki/drzewka.

@Torgill - przy użyciu rozsądnej grubości podstawy to ślady łączenia nie powinny być zbyt widoczne. Alternatywnie można też minimalnie wydłużyć pokrycie danej planszy tak, aby można było je "założyć" na sąsiedni element. Ale to też będzie widać i to chyba mocniej, niż połączenie dobrze spasowanych dwóch sklejek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciekawa koncepcja modułowego terenu do gry (nie moja)
PostNapisane: poniedziałek, 24 kwietnia 2017, 13:25 
Général de Division
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 8 marca 2012, 23:56
Posty: 3207
Lokalizacja: Warszawa
Nie jest to nowa koncepcja, pomysł, o którym mało kto wie. Problemem jest to, że w domowych warunkach nie ma gdzie tego trzymać. Szczęśliwi ci, którzy mają domy lub poddasza ew. dodatkowe pokoje w większym mieszkaniu. Pracownie czy kluby również mogą sobie pozwolić na tego typu zabawę.

_________________
http://warhammster.blogspot.com/
Heliocanthaurus Borealis


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL


Informacja o ciasteczkach
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji świadczonych usług. Jeśli nie akceptujesz tego faktu prosimy o opuszczenie tej strony.