Strategie

Forum historyczno-wargamingowe
Teraz jest wtorek, 21 listopada 2017, 04:32

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: środa, 11 stycznia 2006, 23:55 
Starosta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 4 stycznia 2006, 23:39
Posty: 926
Lokalizacja: Szczecin
A co za różnica ?
Łatwiej jest w końcu obrócic żeton niż go odwrócić :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: czwartek, 12 stycznia 2006, 00:19 
Sous-lieutenant

Dołączył(a): poniedziałek, 2 stycznia 2006, 16:06
Posty: 389
Lokalizacja: Police
No tak, masz racje jest wygodniej, ale swoja podalem swoja propozyjce w kontekscie twojego pytania co zrobic zeby gracze nie mylili swoich poziomow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: czwartek, 12 stycznia 2006, 00:30 
Starosta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 4 stycznia 2006, 23:39
Posty: 926
Lokalizacja: Szczecin
Rozumiem. Ale wiesz Pawle, myślę że najwięcej właśnie problemów bedzie przy odwracaniu, bo bedzie trzeba odwrócić a potem nastepnie ustawić odpowiednią stroną.
Z czasem pewnie wejdzie w krew ale na początku mogą byc problemy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: czwartek, 12 stycznia 2006, 01:12 
Sous-lieutenant

Dołączył(a): poniedziałek, 2 stycznia 2006, 16:06
Posty: 389
Lokalizacja: Police
Masz racje, jest to kłopotliwy sposób, tyle że nie potrafię znaleźć innego który pomoże w zapamietaniu na jakim poziomie znajduje się oddział ( oczywiście pomijam sposoby typu zapisywanie itd. ).

Ale przy uważnej grze nie powinno być problemów z odwracaniem się poziomów i ta moja niewygodna proteza będzie zbędna. W instrukcji powinno się uczulic graczy na ten problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: czwartek, 12 stycznia 2006, 09:49 
Colonel Général
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 grudnia 2005, 15:40
Posty: 32656
Lokalizacja: Warszawa
A jak wam się w trakcie gry poprzesuwa plansza i co za tym idzie żetony :?:

W trakcie gry często się zdarza, że ktoś szarpnie planszą...

_________________
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.

Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: czwartek, 12 stycznia 2006, 11:46 
Starosta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 4 stycznia 2006, 23:39
Posty: 926
Lokalizacja: Szczecin
Musiałby nieźle szarpnąć aby przesunąć żetony o 180% :)

A w takim Waterloo, najmniejsze poruszenie mapy może spowodować, że jednostki zmienią swoje ukierunkowanie. A tam przecież bardzo precyzyjnie sie je wyraża, poprzez stawianie żetonu do styku krawędzi.
I co jakoś się gra

Myślę, że jeśli chodzi o szarpnięcia mapy w tym wypadku to wpływ będą miały na poziom tylko największe, te które normalnie i tak przesuwają żetony o kilka km na mapie :)

Najlepiej nie szarpać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: czwartek, 12 stycznia 2006, 12:01 
Colonel Général
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 grudnia 2005, 15:40
Posty: 32656
Lokalizacja: Warszawa
Ale co do Waterloo to, że tak powiem z kontekstu można wywnioskowac jakie było ustawienie :) .

_________________
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.

Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: czwartek, 12 stycznia 2006, 12:07 
Starosta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 4 stycznia 2006, 23:39
Posty: 926
Lokalizacja: Szczecin
Wierzę na słowo, gdyż nie grałem to i nie wiem.

Ale wydaje mi się, że to nie jest raczej duzy problem w tym wypadku. Nawet jeśli dojdzie do tego nieszczęsnego szarpnięcia ( mam na myśli standardowe szarpnięcię, a nie tsunami ;) ) to nie wszystkie jednostki diametralnie zmienią pozycję a te. A resztę jednostek dzielni stratedzy odtworza z głowy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 22 czerwca 2009, 21:00 
Lieutenant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 1 stycznia 2008, 22:55
Posty: 537
Lokalizacja: Poznań i ziemia gnieźnieńska
Grohmann - bardzo fajny pomysł - :) brilliant - naprawdę mi się podoba :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL


Informacja o ciasteczkach
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji świadczonych usług. Jeśli nie akceptujesz tego faktu prosimy o opuszczenie tej strony.