Strategie

Forum historyczno-wargamingowe
Teraz jest środa, 18 października 2017, 22:29

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2286 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 153  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [Warszawa] Klub AGRESOR (Politechnika-Inżynieria Środowi
PostNapisane: sobota, 25 marca 2017, 01:46 
Caporal-Fourrier
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 10 lutego 2016, 02:06
Posty: 91
To może jednak jakieś HIS albo VQ w jakąś sobotę?

_________________
"Chcesz wiedzieć, jak wyglądała dawna chwała twojego Rzymu?
Spójrz na nasze państwo!
Na nas przeszła wraz z władzą cesarską. Tytuł cesarski nie przypadł nam nagi. Przybył odziany w swą siłę, klejnoty swoje przynosząc ze sobą. Twoi konsulowie są u nas. U nas twój senat. U nas wojsko twoje!"
Fryderyk I "Barbarossa" von Staufen do papieża Hadriana IV przed koronacją na cesarza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Warszawa] Klub AGRESOR (Politechnika-Inżynieria Środowi
PostNapisane: sobota, 25 marca 2017, 09:36 
Colonel Général
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 grudnia 2005, 15:40
Posty: 32571
Lokalizacja: Warszawa
Dziś są harcerze po 16-tej. Jak byś chciał wpaść z jakąś prostą grą, może się skuszą.
Granie potrwa do końca czyli 21.30.

_________________
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.

Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Warszawa] Klub AGRESOR (Politechnika-Inżynieria Środowi
PostNapisane: sobota, 25 marca 2017, 17:17 
Lieutenant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 14 czerwca 2010, 14:45
Posty: 525
Lokalizacja: Ortelsburg/Warszawa
Może znajdzie się dwóch chętnych na Liberty or Death na jutro na ok 12.00?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Warszawa] Klub AGRESOR (Politechnika-Inżynieria Środowi
PostNapisane: sobota, 25 marca 2017, 17:54 
Capitaine
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 31 lipca 2007, 12:32
Posty: 818
Lokalizacja: Warszawa
Bambrough napisał(a):
Może znajdzie się dwóch chętnych na Liberty or Death na jutro na ok 12.00?


A nie można w coś innego? Btw podjadę i oddam Ci obcinacz do żetonow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Warszawa] Klub AGRESOR (Politechnika-Inżynieria Środowi
PostNapisane: sobota, 25 marca 2017, 19:54 
Adjudant Commandant

Dołączył(a): czwartek, 14 maja 2015, 14:09
Posty: 1832
Raleen napisał(a):
Dziś są harcerze po 16-tej. Jak byś chciał wpaść z jakąś prostą grą, może się skuszą.
Granie potrwa do końca czyli 21.30.

A w co grają harcerze?

_________________
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Warszawa] Klub AGRESOR (Politechnika-Inżynieria Środowi
PostNapisane: sobota, 25 marca 2017, 23:07 
Colonel Général
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 grudnia 2005, 15:40
Posty: 32571
Lokalizacja: Warszawa
Harcerze głównie w eurogry grają ;). Spotkanie było integracyjne i krótkie, więc też nic ambitniejszego nie było czasu rozkładać.
Gdzieś 1/3 to dziewczyny, co także determinowało rodzaj rozgrywek.

Ja zagrałem sobie w starą "Magię i miecz" ze wszystkimi dodatkami. Najlepiej bawił się Jednorożec, który grając Kanibalem, zjadł jednemu graczowi dwóch kolejnych poszukiwaczy, a dwóm kolejnym graczom po jednym poszukiwaczu (potem losowali następnych). Jednak ostatecznie zwyciężył kolega, który dołączył najpóźniej do rozgrywki. Uciekł przed Kanibalem do Podziemi, za moją radą zresztą, i jakoś tymi Podziemiami wyszedł na Koronę Władzy... Myślałem, że zdążę dobiec, bo byłem akurat w Krainie Środkowej, ale utknąłem w Krainie Wewnętrznej na chwilę przy Grze ze Śmiercią i w ostatniej chwili dobił mnie Czarem Rozkaz...

Poza tym trafiło akurat do klubu 3 zupełnie nowych graczy, którzy wyczytali, że to najlepszy klub planszówkowy w Warszawie... i dobrze, że byliśmy, bo tak pocałowaliby pewnie klamkę o tej porze.

_________________
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.

Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Warszawa] Klub AGRESOR (Politechnika-Inżynieria Środowi
PostNapisane: niedziela, 26 marca 2017, 15:56 
General
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 25 kwietnia 2006, 08:30
Posty: 5217
Lokalizacja: Warszawa
Raleen napisał(a):
Harcerze głównie w eurogry grają ;). Spotkanie było integracyjne i krótkie, więc też nic ambitniejszego nie było czasu rozkładać.
Gdzieś 1/3 to dziewczyny, co także determinowało rodzaj rozgrywek.

Ja zagrałem sobie w starą "Magię i miecz" ze wszystkimi dodatkami. Najlepiej bawił się Jednorożec, który grając Kanibalem, zjadł jednemu graczowi dwóch kolejnych poszukiwaczy, a dwóm kolejnym graczom po jednym poszukiwaczu (potem losowali następnych). Jednak ostatecznie zwyciężył kolega, który dołączył najpóźniej do rozgrywki. Uciekł przed Kanibalem do Podziemi, za moją radą zresztą, i jakoś tymi Podziemiami wyszedł na Koronę Władzy... Myślałem, że zdążę dobiec, bo byłem akurat w Krainie Środkowej, ale utknąłem w Krainie Wewnętrznej na chwilę przy Grze ze Śmiercią i w ostatniej chwili dobił mnie Czarem Rozkaz...

Poza tym trafiło akurat do klubu 3 zupełnie nowych graczy, którzy wyczytali, że to najlepszy klub planszówkowy w Warszawie... i dobrze, że byliśmy, bo tak pocałowaliby pewnie klamkę o tej porze.


Magia i Miecz się mocno zestarzała; zwłaszcza biorąc pod uwagę nowe wydanie Talismana. Inna sprawa, że czasami współgraczy wprawiam w osłupienie jak podaję z pamięci treść karty czy charakterystyki poszukiwaczy nawet ich nie widząc, bo cały czas jeszcze pamiętam rozgrywki w MiM a w kwestiach podstawowych zbyt wielu różnic nie ma.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Warszawa] Klub AGRESOR (Politechnika-Inżynieria Środowi
PostNapisane: niedziela, 26 marca 2017, 16:36 
Général de Brigade

Dołączył(a): czwartek, 22 grudnia 2005, 19:33
Posty: 2757
Lokalizacja: Warszawa
A ja kupiłem ostatnio chrześniakowi Talizman z dodatkiem Podziemia i byłem zawiedzony patrząc co oferuje pudło dodatku (głównie powietrze). Mając komplet MiM można lepiej się bawić.
Kiedyś wprowadzałem do MiM nowe, wymyślone przez siebie postacie - Raleen chyba nie ma sensu dawać tam kirasjerów.
Chyba trudno tych harcerzy będzie wyedukować na nasze kopyto ale w razie czego mam parę nieprostych gier przy których można się pysznie bawić także i z wymienionymi przez ciebie onymi drugiej płci.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Warszawa] Klub AGRESOR (Politechnika-Inżynieria Środowi
PostNapisane: niedziela, 26 marca 2017, 17:25 
General
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 25 kwietnia 2006, 08:30
Posty: 5217
Lokalizacja: Warszawa
Silver napisał(a):
A ja kupiłem ostatnio chrześniakowi Talizman z dodatkiem Podziemia i byłem zawiedzony patrząc co oferuje pudło dodatku (głównie powietrze). Mając komplet MiM można lepiej się bawić.
Kiedyś wprowadzałem do MiM nowe, wymyślone przez siebie postacie - Raleen chyba nie ma sensu dawać tam kirasjerów.
Chyba trudno tych harcerzy będzie wyedukować na nasze kopyto ale w razie czego mam parę nieprostych gier przy których można się pysznie bawić także i z wymienionymi przez ciebie onymi drugiej płci.


Komplet dodatków do MiM to w sumie pięć dodatków - Miasto, Podziemia, Kosmiczna Otchłań i Jaskinia (z mapami) oraz Smoki (same karty).
Dodatki z planszami do Talismana są robione w ten sposób, żeby dokładało się je do narożników mapy głównej przez co zajmują one o wiele mniej miejsca niż mapy do MiM (w sumie są cztery - podziemia, góry, las i miasto oraz nakładka na główną mapę ze Smoków i odrębna mapa główna do Kataklizmu). Do tego:

Podziemia MiM - mapa (mała), 40 kart przygód, 32 karty Podziemi, 12 kart czarów, 18 kart poszukiwaczy(+18 miniatur) i 6 kart alternatywnego zakończenia - łącznie mapa + 126 kart

Podziemia Talisman - mapa (mała), 10 kart przygód, 10 kart skarbów, 128 kart podziemi, 20 kart zaklęć, 5 kart poszukiwaczy (+5 figurek) - łącznie mapa + 173 karty + 5 figurek.

To tyle, jeśli chodzi o powietrze bo treści więcej, niż w pierwotnym dodatku z MiM...Wadą Talismana według mnie są małe karty przygód/czarów etc. którymi bardzo niewygodnie się operuje na dłuższą metę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Warszawa] Klub AGRESOR (Politechnika-Inżynieria Środowi
PostNapisane: poniedziałek, 3 kwietnia 2017, 08:51 
Général de Brigade

Dołączył(a): czwartek, 22 grudnia 2005, 19:33
Posty: 2757
Lokalizacja: Warszawa
Na piątek jeszcze 1 lub 2 miejsce wolne do Warriors Knights z dodatkiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Warszawa] Klub AGRESOR (Politechnika-Inżynieria Środowi
PostNapisane: czwartek, 6 kwietnia 2017, 09:25 
Lieutenant

Dołączył(a): niedziela, 8 października 2006, 16:19
Posty: 531
Lokalizacja: Łódź
Panowie, a ktoś jeszcze wybiera się w weekend do Agresora? Umówiłbym się na coś...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Warszawa] Klub AGRESOR (Politechnika-Inżynieria Środowi
PostNapisane: czwartek, 6 kwietnia 2017, 09:54 
Lieutenant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 14 czerwca 2010, 14:45
Posty: 525
Lokalizacja: Ortelsburg/Warszawa
Szukam ochotnika do Pax Pamir na piątek na godz. 17-17.30?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Warszawa] Klub AGRESOR (Politechnika-Inżynieria Środowi
PostNapisane: sobota, 8 kwietnia 2017, 09:01 
Colonel Général
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 grudnia 2005, 15:40
Posty: 32571
Lokalizacja: Warszawa
Dziś jestem w klubie pewnie gdzieś do godz. 13.00 (może dłużej) jakby ktoś chciał przyjść i zagrać (sam będę jednak zajęty).

_________________
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.

Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Warszawa] Klub AGRESOR (Politechnika-Inżynieria Środowi
PostNapisane: środa, 19 kwietnia 2017, 20:29 
Colonel Général
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 grudnia 2005, 15:40
Posty: 32571
Lokalizacja: Warszawa
Dalsza działalność klubu „Agresor” po śmierci Tomka Bulzackiego

Jak wiecie, w grudniu 2016 r. zmarł Tomek Bulzacki, który był pomysłodawcą powołania klubu „Agresor”, jego założycielem i prezesem. Po jego śmierci funkcjonowaliśmy dalej przez kolejne miesiące, natomiast powstała konieczność uregulowania spraw organizacyjnych z naszym gospodarzem, którym jest Wydział Instalacji Budowlanych, Hydrotechniki i Inżynierii Środowiska Politechniki Warszawskiej. W związku z tym odbyła się rozmowa z władzami Wydziału na temat dalszej działalności klubu, w której miałem przyjemność reprezentować klub. Rozmowa zakończyła się pozytywnie. Klub będzie funkcjonował nadal, na takich zasadach jak dotychczas.

W wyniku ustaleń przyjętych przez władze Wydziału przejąłem pieczę nad klubem. Wraz ze mną klub będzie prowadził Adam Sikorski, który zastępował już ś.p. Tomka Bulzackiego w ostatnim okresie jego choroby, gdy nie mógł zajmować się klubem. Podzielimy się w ten sposób, że Adam zajmie się eurogrami, zaś ja szeroko rozumianym wargamingiem (planszowe gry wojenne oraz gry bitewne). Mam nadzieję, że w ten sposób podołamy niełatwemu zadaniu jakim jest zastąpienie Tomka (choć zdajemy sobie sprawę, że w pełni zastąpić się go nie da).

Przyjęliśmy z władzami Wydziału nowe ustalenia dotyczące dostępności sal na Wydziale na potrzeby klubu. Tutaj mam dla Was dobrą wiadomość. Udało mi się wynegocjować, że w piątki będzie można grać do godz. 23.00. Doszło też do niewielkich roszad w rozkładzie sal, które Wydział nam udostępnia. Udało mi się utrzymać niemal wszystkie sale, które dotychczas mieliśmy. Zrezygnowałem jedynie z jednej z sal przy starej kotłowni, która i tak w praktyce nie była wykorzystywana. Chciałbym natomiast zwrócić Waszą uwagę na to, że poza weekendem w klubie można grać także w środy (od godz. 16.00 do godz. 22.00) w sali 17 przy starej kotłowni, co przewidywał już stary plan, a z czego nie wszyscy zdają sobie sprawę. Nowy plan również taką możliwość przewiduje. W soboty i w niedziele można będzie grać od godz. 9.00, co stary plan również przewidywał, a później w nieznanych mi bliżej okolicznościach było to ograniczane.

Wykaz sal, które klub może wykorzystywać w poszczególne dni

ŚRODA
sale: K17 – godz. 16.00-22.00

PIĄTEK
sale: 516, 548 – godz. 15.00-23.00
sale: K17, 431, 519, 534, 639 – godz. 16.00-23.00

SOBOTA
sale: K17, 516, 519, 548 – godz. 9.00-22.00

NIEDZIELA
sale: K17, 516, 519, 548 – godz. 9.00-22.00

W związku z wydłużeniem grania w piątek do godz. 23.00 przyjmujemy następujące ustalenia co do opuszczania budynku: wychodzicie albo do godz. 22.00 (najlepiej do 21.50), albo zostajecie do końca i opuszczacie wszyscy razem budynek między godz. 22.30 a 23.00. Jest to związane z tym, że o godz. 22.00 portier wykonuje obchód budynku, który może potrwać około pół godziny i w tym czasie drzwi na dole są zamknięte. Prosiłbym o ścisłe stosowanie się do tego. Jeśli nie będziecie się do tego stosować, stracimy możliwość grania do godz. 23.00. Chciałbym w tym miejscu przypomnieć, że kiedyś w przeszłości istniała już możliwość grania w klubie do godz. 23.00 i straciliśmy ją właśnie wskutek zachowania osób, które usiłowały opuszczać budynek w czasie obchodu portiera i przerywały mu obchód oraz w związku z opuszczaniem budynku pojedynczo, co powodowało, że musieli po kilkanaście razy otwierać i zamykać drzwi po godz. 22.00. Ponadto we wszystkie dni prosiłbym o trzymanie się wyznaczonych godzin, w których sale są dla nas dostępne.

Mam nadzieję, że nowe możliwości zachęcą zwłaszcza najbardziej zapracowanych bywalców klubu (innymi słowy tych, którzy w piątek późno kończą pracę) do jego częstszego odwiedzania. Sądzę, że warto podyskutować nad dalszą działalnością klubu i wierzę, że w najbliższym czasie taka dyskusja się odbędzie. Będę się także starał odświeżyć kontakty z poszczególnymi grupami hobbystycznymi, które spotykały się w klubie (mam tu na myśli m.in. grupę graczy RPG, których swego czasu regularnie spotykałem w soboty). Kończąc, nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do współtworzenia klubu i korzystania z możliwości jakie daje.

_________________
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.

Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Warszawa] Klub AGRESOR (Politechnika-Inżynieria Środowi
PostNapisane: środa, 19 kwietnia 2017, 21:17 
Colonel Général
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 grudnia 2005, 15:40
Posty: 32571
Lokalizacja: Warszawa
W ramach uzupełnienia: jak mnie poinformowano w międzyczasie w środę w sali K17 odbywają się w klubie spotkania grupy testowej gier Monsoon i sala ta jest w zasadzie zarezerwowana na potrzeby tych spotkań, więc gdyby ktoś chciał grać wtedy, trzeba się z nimi skontaktować czy nie będą mieć nic przeciwko.

_________________
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.

Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2286 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 153  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL


Informacja o ciasteczkach
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji świadczonych usług. Jeśli nie akceptujesz tego faktu prosimy o opuszczenie tej strony.